Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Voor de Pluto vind ik een grijze nato tot nu toe het mooist

8 likes

Blijf em leuk vinden

Zoek de remove before flight band nog wie weet waar ik die kan vinden ?

7 likes
2 likes

Ik heb het topic niet op de voet gevolgd maar wordt er al een beetje gemod met de moonswatches? Dus een wijzerplaat in een andere kost oid? Ik zag al wel een moonswatch met saffier langs komen op marktplaats.

Dat zijn fakes uit China. Die maken tegenwoordig vrije zware moonswatches met saffierglas en een uurwerk met ‘sweeping hands’.

3 likes

De sweeping wijzer vind ik wel een + waarschijnlijk is het uurwerk ook gewoon beter

Jammer dat deze niet in het origineel zit

1 like

Haha bijna wel ja.

1 like

22 likes

Ik heb een sweeping wijzer in de “originele” originele en nog anti-magnetisch ook :wink:

12 likes

In mijn Edd ook + 321 uurwerk

Maar gaat nu over de moonswatch

1 like

Top neem hem van je over voor de dubbele prijs van een MoonSwatch.

2 likes

De moonswatch is een quartz met plastic glas dus die is origineel dus als jij zegt:

praat jij niet over de moonswatch maar een fake.

1 like

Ik heb het toch over de moonswatch? en wat ik een gemiste kans vind tenopzichte van de kopie en het origineel.:rofl:

Check maar eens een video van het uurwerk dat daar in zit en in het origineel. Deze zit aan elkaar met soort popnagels

Waarschijnlijk had een saffierglas of mineraal ook veel beter geweest voor de gemiddelde persoon.

Het uurwerk van de moonswatch had voor mij leuker geweest met sweep second of verwijderbare caseback om eventueel een defect uurwerk te vervangen.

Blijft leuk

17 likes

Mooie combi!

2 likes

Jouw eerdere post;

las voor mij als een reactie op:

Als ik dat verkeerd op heb gepakt excuses.

1 like

Was een reactie op batossai :smiley:

Geen probleem kan gebeuren :sunglasses: :+1:

1 like

Geslaagd in Rotterdam!!

11 likes

8 likes

Hiervoor moet je bij mijn neefje van 3 zijn, ik weet niet of hij het over 35 jaar wil verkopen.