Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Ja dat is al lang bekend dat het zo werkt

1 like

Nee dat is niet vreemd, ze willen de scalpers en drammers buiten houden. Ik heb in Rotterdam gezien hoe dat volk tekeer gaat. En echt niet alleen jonge jochies, ook arrogante volwassenen die "2 moonswatches eisen "

Doe normaal tegen de verkopers en ze verkopen je met alle plezier een Moonswatch.

3 likes

Er zijn nu nog weinig scalpers hype lijkt mij flink gedaald ook aan de prijzen te zien

Tip draag een ander horloge of laat een ander herbewapen voor je.

Mars is gone. Merc is standing :dark_sunglasses:

18 likes

7 likes

Vandaag ook maar in de (uitdovende) hype gestapt. Was bij een tentoonstelling in de Nieuwe Kerk geweest en liep terug naar huis,

Swatch winkel lag min of meer op de route. Liep even binnen rond, aardige verkoopster maakte een opmerking over de gele ‘Casioak’ die ik aanhad. Dus toch maar even vragen “heb je toevallig de Mars?”. “Vanmorgen nog wel, zal even voor je kijken.” Na even zoeken onder de balie kwam het doosje tevoorschijn, en ja toen toch maar voor de bijl gegaan.

Wou liefst de ‘Mars’ vanwege de hints naar de ‘Alaska’ speedys. En aangezien ik al een speedy heb juist wel leuk een wat kleurigere versie te nemen.

22 likes

Ondertussen ontdekt dat ik hem mooier en fijner vindt dragen met de band omgedraaid. Dus het korte deel met de Omega tekst/logo aan de ‘bovenkant’ van de kast.

Zoals de ‘Mars’ in deze plaatjes even geleend van Fratello.

7 likes

Amsterdam had vandaag helaas weer geen voorraad… :frowning:

en zo ziet iedereen ook het omega logo

1 like

Dit veroorzaakt Swatch toch gewoon zelf door niet normaal te voldoen aan de vraag? Dat een product na introductie niet direct volop leverbaar is begrijpt iedereen, maar na een half jaar? Kom op zeg.

Ik draai het liever om: behandel je klanten normaal, en verkoop wat je maakt. Dat lijkt me de bedoeling van een horlogefabrikant.

3 likes

Omgedraaid heb ik ook geprobeerd maar nog steeds vind ik de bobbel aan de zijkant van je pols niks, dat oogje blijft stroef draaien.

Heb m terug gezet op zwart Hirsch leer (Moon)

Zeker nooit scalpers en drammers meegemaakt in de Swatch Store? Mijn vrouw en ik wel helaas. Echt compleet idioot en asociaal zoals dat volk zich gedroeg tegen verkopers die het ook niet konden helpen.
Mee eens dat Swatch dit heeft veroorzaakt maar aan de andere kant doet dit scalper volk hetzelfde met dure merkkleding, sneakers etc.
Gewoon een stelletje niksnutten die met weinig moeite snel geld wil scoren, verdienen kan ik dat niet noemen, dat doe je namelijk met eerlijk werk.

Mijn vrouw en ik hebben probleemloos een Venus en Moon kunnen kopen en ook nog een vriendelijk praatje met de verkopers kunnen maken die we maar even een hart onder de riem gestoken hebben.

3 likes

12 likes

Ik stond bijna op het punt om mijn jupiter te verkopen, maar met dat oranje is het wel het perfecte horloge voor de herfst.

Klopt, het blijft idd een beetje een bobbel. Op zich vind ik het velcro bandje wel grappig, maar het is vrij stug en dik materiaal waarmee (samen met het stroeve oogje) allemaal wat ‘opbobbelt’,

ik denk dat mijn tweede favoriet zou zijn na de ‘Mars’. De kleur en contrast met oranje accenten is erg mooi.

1 like

Nooit verwacht dat ik hem zo vaak zou dragen :ok_hand:t2:

21 likes

Ik vind die gele rakker wel leuk … zonnetje in huis :beach_umbrella:

13 likes

Ja mooi. Maar voor mij is de Moonswatch iets teveel een ‘fun’ watch om er twee van te nemen.
Zeker voor 260 EUR. Hoewel natuurlijk in de wereld van horloges niet zo veel, maar voor mijn gevoel is het kijkende naar de kwaliteit en de Swatch prijzen best stevig, ik denk dat rond de 200 EUR meer in lijn zou zijn.

Andere kant zoals ergens las, een velcro bandje van Omega wat bijna gelijk is aan het Moonswatch bandje kost 220 EUR, dus eigenlijk betaal je maar 40 EUR voor het horloge. :wink: Man maths…

1 like