Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

19 likes

Why nut :man_shrugging:t2:

18 likes

Black strap slut :sunglasses:

25 likes

Lekker genieten van het zonnetje!

10 likes

NA: Sinds zondag

15 likes

Na vele maanden nog steeds blij mee…

10 likes

Deze week verwacht Rotterdam helemaal geen levering.

1 like

Bijna… zo beter? Geel gespje erop en klaar.

9 likes

Veel beter! Mooi contrast.

Alleen de Mercury doet mij inmiddels nog iets. Maar die is vrijwel niet te krijgen merk ik hier. Oprecht veel plezier aan de eigenaren, ik haak wel echt definitief af denk ik! :+1: :wave:

2 likes

6 likes

Ik heb de Maan en draag 'm regelmatig. Het is een leuk ding maar ook niet meer dan dat. Verkopen doe ik niet maar er komt zeer zeker geen andere Moonswatch meer bij.

Ik heb recentelijk de Jupiter en de Earth kunnen bemachtigen.

Jupiter in amsterdam en de Earth in Düsseldorf.

Ik ga de Earth houden. Het is in het echt veel mooier dan ik had gedacht en de Jupiter vond ik iets te saai.

De band past net om mijn pols. En bij de earth is het een glanzend/glinsterend navy blauw. Leuke contrast met de groene case en sluit aan op de blauwe dial.

Zijn er suggesties voor straps? Ik hoopte op een navy blue rubber strap met die kromme eindes. Maar die kan ik niet zo makkelijk vinden. In ali hebben ze een zwart en groen versie. Maar ik wil juist de navy blue kleur behouden.

Na paar dagen om te hebben is het gewoon een fun watch. Betaalbaar met een iconisch maar fun design. Weerhoudt mij niet om een moonwatch te kopen integendeel. Elke keer als je er naar kijkt…trekt toch het gevoel om de echte te hebben.

Kan geen andere merk/model vergelijken die iets vergelijkbaars hebben geflikt als Swatch en Omega.

Ik zal denk ik misschien de moon of mars halen, maar zal zeker niet meer gaan kopen.
Premium betalen hoeft denk ik niet meer en gelukkigbdat ik het niet hebt gedaan. Blijft een Swatch

2 likes

Dat heb ik bij elk merk, als de fabrikant de prijs heeft bepaald die ze het waard vinden (hun genoeg marge oplevert) betaal ik geen cent meer.

Amsterdam verkoopt geen moonswatch aan je als je eerder bij hun hebt gekocht, of als je ergens anders hebt gehaald. Ze zei als we zien dat je 1 om je pols hebt of herkenen van eerder aankoop, mag je geen moonswatch kopen.

Dit lijkt me toch een vreemd verhaal, juist als je 'm draagt ben je toch geen handelaar? Raaarrr.

Had ik ook gezegd. Maar ze zei is policy van swatch dat je maar 1 mag kopen, ook al heb je het ergens anders gekocht. Dacht ga niet in discussie ermee. Ze zei volgende keer niet om doen als je naar binnenkomt.

1 like

Klinkt een beetje als “we weten dat de hype over is, maar proberen het toch in leven te houden”

1 like

Ik sprak vandaag een verkoopmedewerker van een Swatch winkel elders in het land en er werd verteld dat A’dam elke week voorraad binnenkrijgt maar niet alles snel/gelijk verkoopt. Dus blijkbaar moet je in de smaak bij de verkoper vallen. Vreemd!

2 likes

Ja dat is al lang bekend dat het zo werkt

1 like