Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Leuk! Mission to Earth! Veel plezier ermee.

1 like

Was deze meneer al langs geweest hier ?

6 likes
3 likes

Als dank voor deze reclame-actie mag Zlatan morgen de complete reeks afhalen bij een Swatchshop naar keuze.

Zlatan weet echter nog niet dat de meest kleurtjes niet voorradig zijn :wink:

4 likes

@bordewolf … ik ben morgen in Oost … neem ook eentje voor mij mee :pray:

1 like

Heb je er nog gene?

1 like

Hi @bordewolf … deze heb ik idd nog niet, dus als je nog in de stad bent :slight_smile:

4 likes

Ook Mercurius en Neptunus?

1 like

Ik denk dat ze nog wel ‘hot’ zijn, maar de hype lijkt wel wat op z’n einde te zijn. Een natuurlijk verloop van een trend.

Nog wat pica’s in de herfstkleuren.

10 likes

Neptunus ook?

Blijft een cool ding :sunglasses:

9 likes

Gave band ook :ok_hand:
Waar vandaan als ik vragen mag

Dat gevoel herken ik wel een beetje. Nu de ‘hype’ beetje over is kijk je met een wat meer nuchtere blik naar het horloge en denk je “ja best leuk, maar is dit nou zo speciaal?”.

Maar ik heb toch een genomen, a) als herinnering aan een apart moment in de geschiedenis van de horloge hobby b) omdat ik de ‘Mars’ leuk vind met de ‘Alaska Project’ vibe.

En moet eerlijk zeggen, na een paar dagen om de pols. Het is best wel een horloge dat je even snel pakt als je niet weet wat je aan wil doen. Denk wel om het witte bandje te vervangen door iets minder opvallends waarmee het iets meer een daily wearer kan zijn. Zit bijvoorbeeld naar een zwarte GasGasBones velcro te kijken, een rode ‘tropic’, of iets rood/wit NATO achtig.

3 likes

Nu een paar weken om de pols, maar blijft gaaf! Natuurlijk is de hype nog niet voorbij, ik verheug me nu al op de volgende Omega x Swatch collaboratie :wink:

Jupiter op originele Omega Nato. Nice toch?

6 likes

De Mission to Jupiter is wat kleurlozer dan de rest maar daarom verveelt ie niet snel. En hij kan echt veel soorten banden hebben…

2 likes

idd, ik denk dat dit de versie is met de ‘langste adem’.

De ‘Mission to Moon’ is ook vrij tijdloos, maar probeert m.i. net iets te hard een ‘echte’ Speedmaster na te doen.

2 likes

Ja, dat maakt m wellicht iets meer ‘volwassen’… hij doet me qua kleur ook een beetje denken aan een IWC Top Gun Mojave, is ook beetje hip kleurtje dit jaar… Curatedition-IWC-Big-Pilots-Watch-TOP-GUN-Edition-Mojave-Desert-Feature-Image-585x390

1 like

Mwah, ik heb zelf de Mission to the Moon en het verschil met de echte Omega Speedmaster is toch wel duidelijk zichtbaar. Ik draag 'm regelmatig. Nog met de gedachte gelopen een Mission to Jupiter erbij te kopen maar inmiddels zijn mijn aankoop gedachten al weer naar een totaal ander horloge gegaan, ik hou het bij 1 MoonSwatch

Ik zou eigenlijk nog wel de Pluto willen

2 likes

Dat is de mooiste (biased)

15 likes