Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

precies dit zijn ook mijn gedachten, ik heb zoveel echt toffe andere horloges van rond de 250 of minder voorbij zien komen afgelopen week :wink:

2 likes

Het is gewoon een Swatch in de vorm van een bekend Omega model. Dus qua productie zal ie niet zo duur zijn en betaal je waarschijnlijk alleen al 100€ omdat het Omega logo erop staat.

3 likes

Je citeert hier uit een citaat. Ik kon me al niet herinneren dat ik dat geschreven had. Wel een azijnpissersreactie, hoor. Tjonge, waar maak je je druk om!
Van mij mag iedereen genieten van zijn Rolex, Omega, Tudor, IWC whatever. Dat zijn sieraden en technische hoogstandjes ineen. En de MoonSwatch doet daar niets aan af.
Dat is een leuk horloge voor de zomer. Ik wil er ook best een . In een knallende kleur, geel bijvoorbeeld. Maar ik koop er pas een als ze 100 euro of minder kosten.

3 likes

Wat blijft dit toch een super combi al zeg ik het zelf :stuck_out_tongue_winking_eye:

23 likes

Geeft ie bij jou niet af?

Heel licht.

Ik heb hem een uur of 5 om nu.

Eerste keer gaf die veel meer af.

2 likes

7 likes

Is dat niet gewoon een blauwe plek door te strak dragen van je band? :joy:

3 likes

Nee draag hem juist heel losjes :joy:

1 like

Ja hé vandaar dat jij er ook 1 hebt :joy:

1 like

afbeelding

11 likes

Leuk bandje !

1 like

Hmm, jammer. Neptune vind ik echt de mooiste maar het afgeven vind ik dan toch wel een dik minpunt, ook omdat we niet weten hoe schadelijk het is.

2 likes

Zo erg kan dat toch niet voor je zijn joh. Denk dat je het niet zover moet zoeken.

1 like

iemand had het nagevraagd bij het instagram account van swatch en de reactie hier ergens op het forum gepost. ze zijn er van op de hoogte en geven aan dat het alleen de eerste paar dagen is en het verder niet schadelijk is

1 like

Waarschijnlijk niet idd, maar ik heb niet zo’n behoefte aan “bioceramic” in mijn bloed. Zal allemaal zo’n vaart niet lopen maar blij word ik er ook niet van.

@StephanS1985, hoe lang heb jij 'm nu al en hoe vaak draag je 'm?

2 likes

Ik heb hem vanaf vorige week zondag en heb hem nu 3 keer een halve dag om gehad…

Alleen hij geeft nu nagenoeg niet meer af en je wast het er ook zo af

3 likes

Mooi, klinkt goed. Zie je aan de achterkant dat er materiaal afslijt? Letters die vervagen, vegen op het materiaal?

1 like

Nee helemaal niets

1 like

En je trekt nu niet met je linkerbeen?
:crazy_face: