Heb jij je wel eens getrokken met je linkerbeen Wil? Nee toch zeker? Nu weer even serieus.
Hey @septentrio, hoe staat het bij jou met het afgeven op je pols? De eerste dagen had je er geen last van, is dat nog steeds zo?
Hij is leuk, die gele. Ik begrijp dat ze weer even verkrijgbaar zijn geweest?
Geeft ie bij jou af?
Ja het zijn echt toffe horloges. Kan niks toffers bedenken op dit moment voor onder de 300 euro wat net zo cool is of wat net zo veel plezier geeft!
Heftig. Was het een zware rit?
Erg heftig. Nét geen blauwe plek op m’n arm gevonden, maar zal niet veel gescheeld hebben
Hahahaha
Valt echt reuze mee hoor! Een dunne NATO is misschien wel subtieler dan een dikke rubberen band denk ik. Zeker als je een single NATO kiest.
Heb een paar straps voor de Moonswatch besteld al en zal wat updates doen met de damespols. De Moonswatches zijn namelijk de eerste horloges die mijn vrouw van me draagt - of überhaupt draagt : )
Nog erger rood vlekje van een blauw horloge.
Hoi allemaal, ik en mijn broer zijn allebij opzoek naar een moonswatch maar ik weet niet wanneer ze ge-restockt worden (020 en 010). Weten jullie waar te zien is waneer er weer ge-restockt wordt of anders hier even aangeven wanneer ze er weer zijn?
Kijk zo in Basel voor je…welke?
Wij weten net zoveel als dat jij weet. Wellicht een helderziende inschakelen