Bedankt!
Volgens het Zwitserse krantenartikel heeft de Swatch groep vorig jaar 500 miljoen verlies gedraaid.
De MoonSwatch is dus uit een soort van nood geboren. Dat ze hun zéér uitgemolken (maar oh zo fraaie) Speedmaster hiervoor slachtofferen vind ik opmerkelijk, maar ook begrijpelijk.
Ik vermoed dat ze op een MoonSwatch zomaar €200 winst maken. €25 productie, €25 afhandeling. Dan hoeven ze er “maar” 2.500.000 te verkopen om dit jaar zonder verlies af te sluiten.
Ben laatst nog naar een helderziende geweest.
Ik klopte op haar deur, vroeg ze: “wie is daar?”.
Toen ben ik maar weer gegaan…
alleen de BTW is al €52,50
Nou, 250 Euro in 10 jaar afschrijven… oefff…
Die had ik ff nodig
Bedank👍🏻
Straks komen ze nog met een SeaSwatch
Je haalt mijn opmerking uit de context. Het was een reactie op mensen die deze Swatch als investeringsobject zien.
Ja, zo flauw was het van mijn kant niet bedoeld hoor.
Ik lach me suf om de mensen die de horloges voor veel geld op Marktplaats of Chrono zetten. Als het nou strak gelimiteerde versies waren - dan heel misschien. Maar dit is korte termijn hype, en voor iets langere termijn ‘gewoon een lollige swatch’.
Dus om dit te zien als investering … gaat mij wel HEEL ver. Ik zie het meer als een lollige swatch voor 250 Euro. Die er bij mij zeker gaat komen (althans dat denk ik NU :-)), maar meer maak ik er echt niet van.
Ik was er ook net en vroeg:“maak je nou wel eens wat mee als helderziende?”
“ja hoor morgenavond nog”
Dank aan Herman Finkers
Zalige komiek !
Paar weken geleden nog “De beentjes van Sint Hildegard” herbekeken,
wat een prachtfilm.
Ik ga stuk hier
Ietje minder, “maar” Euro 43,38…
klopt
De hele hype er om heen bij die swatch stores vond ik niks maar toch blijft het een geniale zet van Omega en Swatch. In de toekomst gewoon goed verkrijgbaar als de hype voorbij is en dit zorgt voor meer populariteit voor de speedmaster modellen en mensen die er eens aan willen proeven zonder heel veel knaken uit te geven.
Ik kwam vandaag deze tegen en moest wel hardop lachen (en nee dit is geen grap maar een serieus aanbod)
Wel nog ruim onder de € 27.000
had hem ook gezien. En dan ook nog 500 Euro verzenden … tsss… had dat niet inclusief gekund denk ik dan …
Wat een gelukzoeker zeg…