Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Dit is duidelijk een missie naar iemands anus.

2 likes

Gaat ie?

5 likes

Ik ga helemaal stuk hierom te gek voor woorden!

1 like

Is dit niet de goede kledingstijl van @anon48992708EV die we hier zien? :thinking::rofl::wink:

9 likes

Busted @anon48992708EV :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Krijg je hier 2 flessen thinner bij?

1 like

Haha zo zie ik er ook uit als ik mijn ontharingsbehandeling en bleekbehandeling onderga. Ik vermoed dat hij dit bedrag niet zal ontvangen :joy:

Ook nog ex verzendkosten :sob::joy:

4 likes

Hahahaha! Had het alleen over je kledingstijl hè :rofl:
De rest is allemaal te fotoshoppen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik bied €200, want het ding is tweedehands.

4 likes

Dit zal toch wel inclusief reisje naar de maan zijn?

1 like

Iemand tips/advies voor leuke rubberen banden ? Heb zojuist de Pluto kunnen bemachtigen

Volgens mij staat er dat de grootste merken binnen de Swatch groep vorig jaar 500 miljoen minder omzet hebben gedraaid. Dat is niet helzelfde als 500 miljoen verlies. De Swatch Groep als geheel lijkt 2021 trouwens best aardig door gekomen te zijn (zeker ten opzichte van 2020). Zie hier voor key figures: https://www.swatchgroup.com/en/services/archive/2022/swatch-group-key-figures-2021

4 likes

Vandaag had men het bij Swatch Venetië beter geregeld. Twee stevige beveiligers bij de deur. Toen we aangaven voor de MoonxSwatch te komen, mochten we niet eens meer naar binnen. " Sorry, sold out"

2 likes

volgens de tekst is dit Richard Bartelds. een snelle google leert dat hij sales associate is bij Gassan pre-owned… kan toch haast niet waar zijn?

Waarom zou dat niet waar kunnen zijn? Die jongen heeft toch ook een privé-leven? Geloof niet dat dit iets te maken heeft met Gassan. Waarschijnlijk heeft Richard in zijn lunchpauze een sprintje getrokken richting Kalverstraat en heeft hij iets teveel naar de Rolex-prijzen op zijn werk gekeken.

1 like

en wat voor leven heeft ie. 40*list vragen voor plastieken horloge waarvan elke dag de voorraden bijgevuld worden. ik vind het een vermakelijk fenomeen.

2 likes

Viel me ook al op, werkt bij Gassan. Vragen staat vrij natuurlijk, maar ik zou hiet als bedrijf niet mee geassocieerd willen worden hoor. Bizar

2 likes

Het zou sympathiek zijn van Swatch (Omega) zijn als ze om deze gelukzoekers te passeren de productie massaal zouden opschroeven en de beschikbaarheid van de Moonswatches open zouden gooien.

4 likes

dat geldt voor meerdere merken :slight_smile:

4 likes

Om het voorraad topic niet verder te bevuilen ga ik hier even verder.

Erg blij met de Pluto moonswatch die ik vandaag op heb kunnen pikken in Rotterdam! Als iemand echter voor een Neptune wil ruilen ben ik daar misschien nog een beetje blijer mee :slight_smile:

Ik heb al een burgundy nato strap besteld, maar ik ben nog op zoek naar een burgundy rubber strap met taper. Voorlopig kan ik die niet vinden. Iemand tips?

15 likes