En dat is precies waarom ik ze niet hoef.
Vooralsnog zijn rolexen makkelijker te verkrijgen dan de moonswatches
Net in Rotterdam was er alleen nog de Sun en Venus. Mooi laten liggen.
Stonden wel een paar pikkies met hun pa die er zeker niet uitzagen als liefhebbers, allemaal met Swatch tasjes. Die staan zo dus op marktplaats.
Vrouw gaf aan dat ik het over ‘een paar weken’ nogmaals kon proberen. Ai.
Wat is er elitair aan? Vrijwel elke drugsdealer handelt erin en draagt een Rolex. Wat is er zo elitair aan Rolex? Er zijn veel duurdere en betere horloges te koop.
je vindt ze elitair? de gemiddelde marktkoopman heeft er al eentje om en bij de plaatselijke boksschool hangen ze in de garderobe tijdens de training…
Helemaal mee eens Ralph. Gewoon lekker elitair voor mannen zoals ons. Naar beneden kijken op het klootjesvolk zonder Rolex.
Bestaat niet meer. Laatst ook de ober die ons bediende met een groene OP. Het smaakte ineens allemaal beter. Meer elitair of zo.
Waarom vlaggen ze toch meteen. Waarom is er dit forum ? Iets met meningen en zo.
Maar waarom koop je deze, als je liever een andere versie wilt? Wacht dan gewoon heel even…
Jammer dat de naam van de vlagger er dan niet bij staat.
Wees een vent, vrouw of genderneutraal en kom er voor uit als je iets vlagt!
Ja dat blijkt wel weer
Komt allemaal goed mensen.
Appels en peren vergelijking Omega X Swatch Rolex.
Voor de mods wel hoor.
Neem aan dat als 't onterecht is, dat Jur er wel wat van zegt.
In dit geval snap ik het gevlag trouwens ook niet zo goed. Domme dingen zeggen is niet tegen de regels, een rare mening hebben ook niet. Dus …
Maar goed, terug naar het onderwerp. Hebben we deze al gezien?
Interessant goedje, dat Bioceramic! Ik ben wel benieuwd hoe ‘mooi’ het blijft over langere tijd en als je ergens tegenaan stoot ofzo. Kortom, hoe kras-/stootvast.
Geen idee, dat gaat wel ver. Hij zegt niks vlagwaardigs, zet zichzelf voor lul, maar niet iets om voor te vlaggen. Dat is gewoon Ralph being Ralph.
Appels en peren vergelijking.
Een appel kun je eten en een peer wel.