Ik las net dit bij het topic “wat heb je vandaag gepast”.
Bij pre-owned Gassan:
Zou dit het bewuste aangeboden exemplaar zijn?
Ik las net dit bij het topic “wat heb je vandaag gepast”.
Bij pre-owned Gassan:
Zou dit het bewuste aangeboden exemplaar zijn?
Om verkleuring tegen te gaan,moet je ze niet in de zon leggen denk ik.
Inderdaad. Dat blijkt al met die blauwe.
Is ook wel een dingetje inderdaad, hoe blijft de kleur?
Heerlijk is dat
Omdat ik het een leuk horloge vind. Uiteindelijk zou ik er best een aantal willen hebben. Leuke hebbedingen.
Ook echt tof op deze band!
Fair enough. En ik snap je. Wil er ook twee… Of drie… Of…
Ik ook, ik hou niet van elitaire mensen. Elite is op niets gebaseerd. Maar ik zie ook genoeg mensen op HF die een Rolex hebben omdat ze echt liefhebber zijn.
IK heb niet gevlagd, maar lees de topic titel eens. Andere merken horen er dus niet in thuis. Zo moeilijk is het niet geloof ik. ook weer hele discussies in het voorraad only topic. ER is voorraad of niet, de rest hoort daar ook niet in thuis. Alleen maar vervuiling waardoor je de werkelijke berichten over voorraad kan missen. Ik zag die Rotterdam ook te laat, omdat ik al niet meer aan het opletten was door alle andere berichten.
Hun zoeken het idd maar uit…
Met oprechte deelneming…
Even helemaal afgezien van mooi of niet mooi, elitair of niet elitair…
Voor zover ik heb begrepen is de kast van dit horloge gemaakt van wat Swatch "Bioceramic"noemt.
Een mix van keramiek en biokunststof.
Wordt met biokunststof een kunststof bedoeld die biologisch afbreekbaar is? En aan de eisen moet voldoen om biologische kunstof te mogen heten?
Volgens Swatch verwijst het “bio” naar de oorsprong van het materiaal, niet de afbreekbaarheid. Planten-olie ipv olie uit de grond, neem ik dan aan.
Eerlijk gezegd ga ik daar ook vanuit. Mocht het biologisch afbreekbaar kunststof zijn voorzie ik geen lange levensduur.
De eisen binnen Europese uni houden onder andere in dat in een waterig medium 90% van het biologisch materiaal in CO2 moet zijn omgezet.
Zwemmen … ?? Niet te vaak dus
Wat zegt u mijnheer, uw MoonSwatch is opgelost in het water terwijl u er volgens ons mee kon zwemmen? Dan is dat uw interpretatie fout, wij doelden op zwemmen in het geld. Kijkt u maar op de handelsfora.
Dat lijkt op Max Watches, als ik dat tekstfont zo zie…een echte liefhebber
Nieuw en ongedragen
Mooi om te zien dat de prijzen op marktplaats razendsnel dalen