Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

maar dan hadden ze net zo goed een briefje op de deur kunnen doen dat ze uitverkocht zijn.
Maar dat doen de winkels niet omdat de moonswatch nu een hoop publiek naar de winkels trekt en hun oog misschien op een ander horloge valt die ze dan ook kopen
dus beetje vreemd dat je daar dan weggestuurd word

1 like

Max idd :joy:

Tja, dit vind ik er toch wel tof uitzien als je ze naast elkaar ziet :
(niet mijn eigen foto)

20 likes

Goed vermoeden @anon48992708EV

1 like

Compenseren voor deze knakker

1 like

Enig idee op welke strap die moonswatch zit ?
Ziet er geinig uit

1 like

Mijn tweedehands Frederique Constant quartz vind ik wel een challenger. Voor mij de reden om geen haast te maken, want staal en saffier is toch wel fijn qua stevigheid.

5 likes

Ik was dit weekend voor een vrijgezelle naar Breda gegaan. Wat was met dat zeg, heel de plaatselijke bende (inclusief enkelband) had er eentje om de pols…… gelukkig had ik dit al voorzien en geen rolex om. Hoefde ik mezelf al niet te distantiëren.

1 like

Echt? In Breda?
Ik vind het er altijd gemoedelijk. Dan heb ik niet goed opgelet.

Was in coyote of zoiets

1 like

Moest het opzoeken, nooit geweest.

Klopt maar de Speedmaster hoort met plexiglas.

Dat is volgens mij die speciale van Omega gemaakt van kunstmatig spinzijde Biosteel

Het leeft nog steeds die plastic rommel? :joy:

2 likes

:joy::joy::joy::joy:

Ja

Dank voor je zeer waardevolle bijdrage. :+1:

14 likes

nee hoor, dat heeft het nog nooit gedaan. plastic is grotendeels gemaakt van aardolie/polymeren. hoewel olie misschien ooit plankton is geweest week ik vrij zeker dat plastic een levenloos product is

5 likes

Inclusief statiegeld

2 likes

Plastic fantastic :sunglasses:

2 likes

In dit geval polymeren op basis van wondernoten.
Daarom “bioceramic”.

2 likes

Ik ben het niet echt eens met deze mening. Maar ik ben het beduidend minder eens dat dit een post is die gevlagd moet worden…

1 like