Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Zelfs daar ben ik praktischer in, mijn Speedmaster is ook met een saffieren glas.

Nice to know voor alle plasticfantastic fans :wink:

3 likes

Beetje rare info als je het artikel leest.

1 like

Jawel, de oude, echte RLC is er weer. Welkom terug kerel!

3 likes

Is tie ooit weggeweest dan :thinking:

1 like

Hij heeft een poging gedaan toch? Na een soort van coming out.
Ach, iemand die een Tudor geurkaars al maanden probeert te verkopen voor 60,- neem ik toch niet serieus :rofl::rofl:

7 likes

Yep. Dit zijn horloges waarvan je het uurwerk maar op 1 manier uit de kast krijgt.

Dat loopt niet goed af.

Maar… who cares really? Het zijn leuke hebbedingetjes voor 250 euro. Dat ze geen 10 jaar gaan meegaan weet je wanneer je de Swatch winkel uitloopt.

1 like

Daar ging het niet om.
De opmerking over vervanging van het uurwerk op de aangehaalde site is onzinnig.
Er valt niks te vervangen, daar is het 't horloge niet voor.

1 like

Nee hoor. Is gewoon een mening. Hoef je het niet mee eens te zijn.
Moonswatches zijn geen luxe product en zijn voor iedereen. En ik vind het ontzettend tof dat Omega en Swatch deze collaboration zijn aangegaan.
Rolex is daarentegen wel een luxe product met prestige en allure en is niet voor iedereen. Zo gek is het toch niet wat ik zeg?

1 like

Waarom zou een Swatch niet jaren meegaan? Kan prima 10 jaar of langer meegaan toch?Denk dat zo’n Zwitsers ETA Quartz uurwerk prima jaren meegaat zonder service met alleen de nodige batterij wissels. Plastic kast gaat ook niet zomaar kapot en plexi glaasje is met polywatch wel weer fris te krijgen.

2 likes

Dat hangt volledig af van degene die het draagt, als onze pauperkabouter het ook gedragen heeft is het wel gedaan met de allure en prestige.

3 likes

:man_facepalming: :face_with_raised_eyebrow: :expressionless:

Dus je noemt jezelf elitair.

1. Arrogant 2) Bevoorrecht 3) Bevoorrechte groep 4) Eigen aan de elite 5) Exclusief 6) Geprivilegieerd 7) Hooghartig 8) Keurig 9) Neerbuigend 10) Niet bedoeld voor iedereen 11) Niet voor het gewone volk 12) Niet voor iedereen 13) Passend 14) Select 15) Uit de hoogte 16)

Het past inderdaad bij je, vooral 9

:face_vomiting:

22 likes

Voor iemand die een geurkaars voor 60,- aanbiedt is dit inderdaad misschien een normale uitspraak :rofl:

9 likes

Zo noem ik mijzelf nooit aantrekkelijk.

24 likes

@moderators het is weer zover….

We moeten zeggen dat we als horlogeliefhebbers wel redelijk het oog met de realiteit verloren zijn een ding van 250 euro te bestempelen als hebbedingetje. Als iemand het er voor heeft prima natuurlijk.

5 likes

Ik ga toch die Swatch website eens in de gaten houden. Ik ga voor Pluto, de underdog van het zonnestelsel.

1 like

Ik ga toch niet voor een Moonswatch. Ik had in mijn hoofd dat hij echt tegen water kon. Maar er is nauwelijks een swatch die daadwerkelijk onder water gehouden kan worden.

1 like

Vroeger nooit problemen met gewone swatches gehad maar watergeweld van zee of watersport zal vast een risico zijn.

1 like