MoonSwatch voorraad ONLY

Ik zou het wel jammer vinden als ze niet ook gewoon op meer plekken beschikbaar gaan komen.
De introductie was echt een goed geslaagde stunt, de laatste keer immers dat er wereldwijd rijen waren om een horloge aan te schaffen ging het om een smartwatch van Apple. Chapeau voor Swatch om dat op deze manier te doen.
Aangezien ze zelf aangeven dat het geen limited versie is en er genoeg beschikbaar gaan komen zou het fijn zijn als ze ook de manier van aanschaffen zouden vereenvoudigen.

1 like

De horloges zijn extreem populair. Je kan moeilijk zeggen dat ze nu bewust niet te koop zijn. Swatch heeft maanden in het geheim gewerkt aan de introductie van de horloges, dan hopen ze stiekem op een succes, zekerheid hadden ze niet. Er heeft nog nooit eerder een rij gestaan voor een Swatch. Misschien dachten ze wel voor 2 weken voorraad te hebben met de introductie batch en dan blijkt na een halve dag alles uitverkocht te zijn.

1 like

Grappig, liep vandaag langs de Swatch winkel in Utrecht en daar hadden ze alvast een brief op de deur gehangen dat er bij hun geen voorraad is. En de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik het ook stiekem wilde gaan vragen. Daar geen voorraad dus! :slight_smile:

2 likes

Komt.

Ik ben ook lid van het Zweedse HF. Daar zit iemand die bij hoog en laag beweert dat een goede kennis van hem die bij het Swatch Hauptkwartier werkt zich heeft laten ontvallen dat de algemene beschikbaarheid slechts een kwestie van weken is.

Voor hetzelfde geld is dat kwatch natuurlijk :smiley:

10 likes

en jij bent een jonkie dat de eighties niet heeft meegemaakt ? :wink:

5 likes

Leuke woordspeling :grin:

4 likes

Wat leuk. Wat ik me nu afvraag: raken de gemoederen daar net zo verhit wat betreft de Moonswatch als hier?

Blijkbaar! Maar ben benieuwd voor welk model??

Rotterdam nu. Geen voorraad. Data wanneer wel niet bekend.

6 likes

Nej.

Het gebeurde wel vaker. Voorbeeldje:

3 likes

Heb geduld, ze komen er echt wel weer :wink: en dan gewoon weer in de rij gaan staan :rofl:

Helaas vandaag niets in Amsterdam. Ik woon er te ver vandaag om elke dag te gaan kijken. Dus hoop dat ze online komen. Ik wil graag de gele

2 likes

Ben zelf opzoek naar Moon en Saturn (020/010) Ik zal laten weten als ik nieuws krijg.

op de maan liggen er een paar heb ik gehoord

1 like

Vreemd dat er nog geen in het blauwe gedeelte staan.

1 like

Ik ook!

1 like

Nu in Amsterdam voorraad. Er staan een stuk of 50 man in de rij. De winkelmedewerker gaf aan dat er voldoende voorraad is. Welke kleuren gaf hij niet aan.

11 likes

Bij dat electriciteitskastje zal het nog wel flink stinken :joy:

Succes met kiezen :+1:

13 likes

is er bekend of in Rotterdam ook vooraad is?

FTFY

1 like