Ja dat kan je wel zeggen, ik hoor ze allemaal al zeggen voor hoeveel ze het horloge gaan verkopen etc. Helaas
Zou er nog steeds wel eentje willen maar het jeukt eigenlijk met de dag minder. Wat een poppenkast.
Wel leuk om vast te stellen dat de jeugd toch ook nog geĆÆnteresseerd is in een horloge. Ik had het idee dat zij alleen maar op een iPhone kijken hoe laat het is
Ik hoor het al, echte liefhebbers
Ja, ben zelf ook 14 en hou met me broer erg van horloges maar driekwart van de mensen 18- die daar staan zijn er voor doorverkopen van driedubbel de prijs helaasā¦
Sluit nu net aan, mannetje of 20/25 voor me in de rij.
Nog steeds besluiteloos over de Neptunus, Saturnus of Pluto
Nummertjes worden uitgedeeld! Opperdepop!
Iemand nieuws over Brussel ?
Sow eej. Dus er is lerend vermogen
Om me heen klinkt het alsof Swatch Amsterdam de enige winkel in het westelijk halfrond is.
Zijn ze nu op? wil net vertrekken
Ik kan het niet staven met feiten, maar ik vermoed dat dat snel minder wordt, voor zover er überhaupt zoveel voor werd of wordt gegeven.
Mooi dat er weer voorraad is, succes!
Mevrouw achter mij moet tegen nieuwkomers zeggen dat zij de laatste is. Zou betekenen dat ze van elk horloge 3 stuks hebben. Moet er alleen niet een modelletje populair zijn.
Eigen pols eerst.
Thx voor het melden
Misschien heb je geluk en blijft de Pluto voor je liggen. Ik zou dat althans zien als geluk ,
Bij mij is de jeuk compleet verdwenen. De door de levering stop verplichte relativering fase heeft zijn werk gedaan En nu weer door met echte horloges
Voor wie gaat bovenstaande ook op?
- Voor mij ook
- Voor mij niet
0 stemmers
updates of er nog wat ligt?
Voorraad Amsterdam is op. Mensen die in de rij staan hebben van de winkelmedewerker een nummertje gehad. Hij kwam net langs met de mededeling dat hij geen nummertjes meer uitgeeft, omdat de voorraad nu op is.
thanks voor update!
Weet iemand of Rotterdam ook heeft gekregen?