Shit… mijn vrouw was net te laat! Net twee achter de laatste met een kaartje. Maar goed, niet iedereen met een kaartje gaat er een kopen waarschijnlijk. Want die jonge gasten gaan neem ik aan niet een Venus kopen als dat het enige model is die over is
Bijzonder dat er ineens zoveel staan want hoe weten zij allemaal dat er voorraad is?
Deze horloges zijn duidelijk niet bedoeld voor mensen die doordeweeks moeten werken.
Ik heb precies hetzelfde issue. Als ze die dingen gewoon online mikken op de website met een Max per adres, maakt het voor iedereen (behalve scalpers) een stuk leuker toch?
Hahaha de kleuren zijn ook wat meer voor een jongere doelgroep zou je kunnen zeggen
Posten en doorgeven via een app. Dus nog nog iets gewiekster en sneller dan een topic op HF
Ze hebben nog sun, Venus & 3 Pluto…
Telegram, whatsapp groepen en veel tijd om in het centrum afgewisseld langs te lopen. Jongeren zijn niet gek.
En (ver) buiten Rotterdam of Amsterdam wonen…
Alleen geel is over. Ik sta nu toch. Iemand interesse? Voor de hoogste bieder blijf ik staan
De Sun is gewoon gaaf, lekker zomerkleurtje al doet hij mij wel denken aan een spiegelei
Haaa, er werd gezegd dat ze vrijdag online komen! Ik ben benieuwd of dat echt gaat gebeuren dus.
Ze hadden overigens hele specifieke modellen die binnen waren gekomen. Geen Jupiter bijvoorbeeld.
Nee ben naar huis. half uur voor lief genomen. Ga niet nog een half uur blijven staan om iemand anders op te kunnen lichten.
Ze hebben niks van jouw voorkeur? Voor de sun reis ik graag af richting kalverstraat maar dat is natuurlijk kansloos te laat.
Het kriebelt nog steeds, maar ook de twijfel of ik niet beter voor een Buluvo Lunar Pilot moet gaan groeit.
Vanuit Winterswijk en als werkend persoon is het bijna niet te doen om in een van de geselecteerde stores een Moonswatch te krijgen.
Als je een van die twee afweegt zou ik 200 procent voor de Bulova kiezen. Volledig van staal, beter uurwerk, mooie pushers etc etc:
Idem, ik heb van t geld een Hamilton gehaald.
De Bulova is een mooi horloge maar zelf wil ik graag juist zo’n moonswatch omdat het juist een fun ding is in vrolijke kleuren. Anders koop ik wel weer een echte Speedy.
Onbegrijpelijk, dat is de leukste…
Kopje koffie en een koekje kan je krijgen