MoonSwatch voorraad ONLY

Staan er 66 te koop op marktplaats :rofl::rofl:

1 like

Om 12:25 bij de Swatch Store in Rotterdam geweest. Geen Moonswatch beschikbaar.

2 likes

Was blijven staan, had m wel overgenomen hoor van je :grimacing:

1 like

De store medewerkers in 020?

Gewoon een Echt horloge :+1:

1 like

Deze is erg cool. Die gaat op m’n wishlist

1 like

Ja, dat hadden ze gezegd tegen de eerste kopers van de dag. Dus het is via via nieuws, vrijdag weten we het zeker :slight_smile:

1 like

Ja hij is fors maar dit is dus op mijn 16,8 cm pols. Vind het op staal een stuk beter dragen btw dan op leer.

3 likes

F5 toets is ready

1 like

En dan tegelijk zeggen ā€˜we hebben genoeg voorraad’. :rofl:Ik vind het inschattingsvermogen van de Swatch medewerkers zacht gezegd ā€˜niet op niveau’ :wink:

2 likes

BULOVA LUNAR PILOT! Zoals ik al zei, verder met echte horloges!

2 likes

Bulova is gaaf hoor

1 like

:point_up_2:t2:

3 likes

Het is voor mij ook te veel gedoe want 010-020 is allebij te verweg voor mij om maar een kleine kans te hebben, ik wacht tot de moonswatch online wordt verkocht gewoon bij de swatch site maar ik denk wel dat dat nog wel eventjes kan duren…

Ik was eigenlijk net te laat, maar toen bleek dat alleen nog maar Sun over was verlieten een aantal mensen de rij en kreeg ik het nummertje van een sympathieke mede-wachtende (@Mpaj, was jij dat? :sunglasses:).

Eigenlijk had ik meteen al vanaf het begin een oogje op de gele en vandaag kon ik de op een na laatste meenemen. Ben er blij mee!

55 likes

Leuk, gefeliciteerd :partying_face:

Ah wat mooi! Fijn dat ik je er blij mee heb kunnen maken. Goed dat je ondanks dat je geen nummer had, toch bent blijven wachten! Stonden wel vreemde figuren in de rij, waarvan een hoop angstvallig hun marge zagen verdampen bij het bericht dat alleen de Sun over was. :joy:

10 likes

Ja ik was letterlijk de tweede zonder nummertje dus dacht wellicht heb ik een mazzeltje, en dat bleek zo te zijn.

Haha zeker, er stonden twee arabische mannen voor me die met voice messages overlegden met (ik denk?) hun kinderen en ondertussen de StockX website erbij hielden met actuele verkoopprijzen.

2 likes

Kansloze gasten. Een normale productie-Swatch zo willen flippen voor winst.

De kopers zijn helemaal niet bij hun hoofd.

4 likes

Cool, congrats!

En goeie actie van @Mpaj!