wacht anders nog een weekje, dan zal het helemaal wel weg zijn denk ik zo.
Thanks, ja geel is ondergewaardeerd wat mij betreft. Die sunburst wijzerplaat is een leuke toevoeging.
Dat idee heb ik ook ja, en dat is goed nieuws voor de mensen hier op het forum. Toch zal Swatch dan ook online moeten gaan verkopen want als je in Groningen woont is het niet te doen zo.
Staat sinds vandaag een gele te koop op MP (verkoper Bas uit Amsterdam), vraagprijs eur 600,-…
Erg sip gedrag, zou toch leuk zijn voor iedereen als ze sinds vorige week als een gek de machines hebben aangezet en iedereen hier en daarbuiten de hele set kan kopen als ze daar zin in hebben, maargoed. Geduld, schone zaak en andere tegeltjes op mijn toilet.
Hahaha inderdaad, het is een leuk horloge voor eur 250,- maar er zijn er heel wat die denken nu even vlug een slaatje te slaan uit het (tijdelijke) tekort.
De laatste 20 mensen die aan de beurt waren hebben allemaal Sun moeten kopen. Zou me niets verbazen als er nog meer online komen.
Ik hoop dat Bas elke dag een steentje in zijn schoen heeft.
In de rij stonden voornamelijk studenten van een dichtbijzijnde school. Die gasten waren aan het spijbelen om een Moonswatch te kunnen bemachtigen om deze direct op StockX te kunnen verkopen. Die gasten zitten ook allemaal in een appgroep, waar ze dit soort dingen delen. Ik liep er toevallig langs.
Die gast die voor mii stond vertelde dat dit zijn derde keer is dat hij in de rij staat. Hij vertelde trots hoeveel euro hij met het verkopen van de eerdere twee horloges inmiddels binnengehaald had. Helaas voor de liefhebbers.
Ik heb ook de Sun, helaas niet hetgeen ikzelf wilde, maar wel mijn vrouw kunnen verassen. Die wilde ze graag hebben.
Snap dat ze er een kick uit krijgen en dat dit bij deze wereld hoort. Maar vind het zo ontzettend zonde dat daadwerkelijke liefhebbers de horloges mislopen met als reden dat er een aantal gierige ventjes in de rij staan die ze alleen maar willen doorverkopen voor 5x de waarde.
Zo dagelijkse afzeik-reactie ook weer gehad, excuses
Gefeliciteerd Bart, veel plezier er mee👍🏻
Ik vind het opmerkelijk dat “liefhebbers” niet ff verder kijken dan hun pols lang is en honderden zuurverdiende Euro’s méér dokken voor een plastic MoonSwatch. Op de site van Swatch kunnen ze toch zien dat de generieke waarde “slechts” €250 bedraagt?! In die zin heb ik er dan geen medelijden mee dat ze een poot (pols?) wordt uitgedraaid.
Tja, Swatch speelt dit zelf ook gewoon in de hand op het moment. Er stonden ook twee jochies van een jaar of zestien uit de bijlmer die spijbelden van school. Kan je het die jochies nou echt kwalijk nemen dat ze daar staan? Op die leeftijd is 5/6 meier winst heel veel geld.
Precies dit. Voor de liefhebbers komt ie toch wel beschikbaar uiteindelijk. Dat mensen er nu geld mee maken door de hype is gewoon marktwerking. Geduld is een schone zaak.
Marktwerking he
Er is nu voorraad in Rotterdam. Alleen Uranus, Venus, Sun en Pluto. Was 15 min geleden de eerste.
Succes allemaal
En in de auto naar Rotterdam…
Welke had jij gekocht?
Als iemand een Uranus voor me kan oppikken voor een kleine bonus…
Kun je daar makkelijk parkeren overigens? In Amsterdam is de Bijenkorf het meest dichtbij maar dat is weer +15 min minimaal en aangezien snelheid een factor is …