Heeft iemand info over wanneer ze online verkocht gaan worden (officieeel door swatch) en of ze binnenkort wel online komen?
Toen ik vertrok was er nog 1 Sun en 1 Venus. Gok dat ze nu leeg zijn.
Medewerker mocht niet aangeven hoeveel voorraad ze hadden binnengekregen…
Topper, deze vind ik bij ver de mooiste. Enjoy!
Venus had voor mij ook gemogen
Goed om te zien dat de voorraden lekker aangevuld worden en dat de jeugd nog een ‘gezonde’ handelsgeest heeft!
Vul voor ‘Swatch’ Rolex in en niemand is het met je eens …
Zoals het nu met Swatch gaat, alles voor premium winst, zo vergaat het duurdere merken ook. De markt verkloten kunnen wij ‘liefhebbers’ als geen ander. Misschien komen er straks zelfs wel grijze Swatch dealers, dan is er ineens weer voorraad! Ik hoop trouwens wel wel dat mijn eigen Swatch, inmiddels al wat jaartjes oud, dan in waarde gaat stijgen. Vintage hè enne plexi, alles!
PS Ik vind de MoonSwatch leuk, zou 'm ook wel willen proberen (met een normale band) maar ervoor in de rij of op Marktplaats meer betalen? Haha. Not.
Kan ik je wel vertellen. Kon zo in de kast kijken. Waren er denk ik ca 15 per kleur. 50-60 in totaal gok ik.
Thanks! Ga ik doen!
Lol, ik heb welbewust geen Rolex. Ook dat is inmiddels gewoon een bubbel geworden.
Tja, ieder z’n smaak.
Ik vind hem afschuwelijk.
Sun is ook gaaf hoor!
Nog bedankt voor de tip trouwens
Ik ga dit topic in de gaten houden. Alleen is mijn reistijd naar Swatch Amsterdam ca 45 minuten. En ik heb een baan enzo.
Mocht iemand er de komende dagen zijn en een blauwe/Neptunus zien liggen, neem 'm vooral mee. Dan neem ik 'm graag van je over en krijg je bier. Stuk beter voor je karma dan 10K vragen op marktplaats!
Haha zelfde hier.
Wil er best eentje, maar andere kant wil ik er ook niet veel moeite voor doen. Ach mocht die een keer online komen dan ga ik ervoor anders pech gehad
Gewoon even wachten op de on-line verkoop. Dan is 't hele gedoe weer voorbij. Ik heb er ook geen tijd voor en bovendien geen zin in, in de rij voor een horloge.
Zo sta ik er ook in. Leuk als het lukt (heel waarschijnlijk ook gezien het om een spuitgegoten model gaat), zo niet heb ik 250 piek extra voor iets anders.
En je kunt hem altijd terug sturen
Net achter het net gevist in Rotterdam, de laatste was 3 minuten voor mijn komst verkocht, betrof een Sun. Woensdag ben ik er weer dus dan weer een kans.
Regelmatig informeren en een band opbouwen met je AD heb ik hier wel eens gehoord. En op ‘de lijst’ zien te komen natuurlijk…