Moonswatch x 007

Ik zag deze voorbij komen, en het was al duidelijk dat dit gewoon een gelekte render was…

Maar als hij tog beschikbaar komt, wie zou er voor in de rij staan bij de swatch winkel?

2 likes

Neuh… ik ga er niet voor in de rij staan als die komt.

Wel een grappige combi: een chronograaf met helium escape valve.

1 like

Eehm nee, niks voor mij :x:

Ik zou er niet voor in de rij gaan staan maar vind em wel mooi. Zou en best willen dragen denk ik.

TOG zou ik 'm voorbij laten gaan. Supercarblondy trouwens niet😅

Ik zou hem wel willen hebben, maar ga er niet voor in de rij staan. Als ik hem niet op een andere manier kan krijgen, dan maar niet.

Meh, een chronograaf zonder tachymeter en in plaats daarvan een duikring terwijl je er niet mee kunt duiken. Nee ik ga er niet voor in de rij staan. Eén Moonswatch in de horlogedoos is genoeg voor mij. Leuk hebbeding, meer is het niet.

Oud nieuws van Januari -->> Intox ! :joy:

2 likes

https://www.youtube.com/watch?v=Hm8wv4Jy8LE

1 like

Ik vind de band in ieder geval wel gaaf.

En met een reguliere Moonswatch moet je nog oppassen in het pierebadje. Dus ik gok dat het een render is van iemand met een levendige fantasie.

1 like

Hahaha inderdaad. En mocht die wel komen, dan zal het ongetwijfeld een hard plasti… euh bioceramic pukkeltje zijn zonder functie.

Ja precies. En toen was het een Seamaster ipv Speedy

Bij de release van de moonswatch de drukte voor de Swatch store in Amsterdam bekeken op een afstandje. Wat een onzin voor een stukje plastic.

1 like

leuke combi maar nee ga voor geen enkele moonswatch naar een fysieke winkel en al helemaal niet in de rij staan.

Kan me niet voorstellen dat ze zoiets echt uit gaan brengen. Het model slaat echt nergens op, qua functies en heeft niks met de moon serie te maken.

Topic kan op :lock:

Eer smakelijk! :popcorn:

Super geslaagd, op die Valve na.
Die combi Duiker en Chronograaf moet kunnen bij Swatch. Bioceramic Mesh is al helemaal het van het. :slightly_smiling_face:

1 like