Eindelijk is het zover:
In de eerste plaats, Mick, gefeliciteerd met het realiseren van je droom! In de tweede plaats, wat vinden we van het design?
Eindelijk is het zover:
In de eerste plaats, Mick, gefeliciteerd met het realiseren van je droom! In de tweede plaats, wat vinden we van het design?
Mick gefeliciteerd.
Ik ga morgen nog even op de rikketik kijken. Eerste indruk is voor mij toch dat het niet helemaal mijn stijl is.
Het kruis op de wijzerplaat en de kleur van de wijzers.
Op deze foto’s overtuigen ze mij niet, maar wie weet in het echt.
Op deze foto’s overtuigen ze mij niet, maar wie
weet in het echt.
Soms is het verschil tussen foto en “aan de pols” groot. Ben dan ook zeer benieuwd wat Rikketik-gangers morgen zullen vinden.
Mick! Wouw wat vernieuwend en origineel, ik hoop 'm morgen 4real te bezichtigen in Houten (tu)
Van harte proficiat, maak er een mooie dag van.
Dat laat ik morgen weten, maar misschien zien we vandaag al echte foto’s.
Bij de pelikaan was ik in het begin vanaf plaatjes ook niet overtuigd, inmiddels staat ie op mijn verlanglijst.
wow indeed.
Tenminste niet de zoveelste hommage maar een klok met een eigen gezicht ,zonder lugs wat ook wel apart is en dus weer eentje voor op de wishlist.
#&^$%#% forum
Een heel andere klok dan wat ik gedacht had. Vooral die linker kan mij bekoren.B)-
Maarreh…
[quote]Almost there…
This page will be revealed at 4 o’clock in the afternoon on the 15th of October. (UTC+2 time)
[/quote]
Ik heb het toch echt 17:00
Almost there…
This page will be revealed at 4 o’clock in the
afternoon on the 15th of October. (UTC+2 time)
Server gecrasht door te grote belangstelling?
De X op de dial doet me aan een zandloper denken Erg fraai hoe de gele wijzers matchen met beide dials. Moest ik nog even kwijt
Mmmmmmmm, ik weet het nog niet. Zo op de foto’s is het niet helemaal mijn stijl, maar dat zegt meer over mijn smaak waarschijnlijk… Ik vind de vormgeving wel heel origineel.
In ieder geval van harte gefeliciteerd met de lancering, iemand die op deze jonge leeftijd dit soort projecten met goed gevolg weet af te ronden staat een hele mooie toekomst te wachten!!
Fijn weekend,
Eric
Mooi initiatief, apart ontwerp.
Omdat er geen lugs aanwezig zijn op dit horloge gaat deze niet op mijn
lijstje komen.
Uireraard heel veel succes gewenst(tu)(tu)
Ik vind het idee fantastisch, maar het horloge is niet echt mijn smaak.
Ben desondanks wel erg benieuwd naar hoe hij er in het echt uitziet, en zal morgen ook zeker even bij je langskomen! (tu)
Zoals wel meerdere mensen is dit totaal mijn ding niet… maar dat is persoonlijk he
Toch heel moedig om dit op jouw leeftijd al te doen…
Nog heel veel succes gewenst… en idd mooren watch is spijtig genoeg onbereikbaar;)
Ik vind het een knappe prestatie! Ik weet van nabij wat een gedoe het is om met iets nieuws te komen. RESPECT!
Wil hem graag een keer life bepolsen!
Hans
Beste Mick,
Gefeliciteerd met je project, ik vind het een hele prestatie en ook in zo’n korte tijd.
(tu)
Allereerst hulde voor iemand die doet waar anderen alleen van dromen en dat op zo’n jonge leeftijd. Dat belooft veel voor de toekomst. Het is daarom ook best lastig om commentaar te geven. De eerste indruk, op basis van alleen de foto’s van de voorkant, is dat een een frisse nieuwe look is. Kleurstelling van beide versies prima. De wat schuin lopende bezel is ook niet alledaags. De basis lijkt geïnspireerd op de Bauhaus stijl. Denk de rails (niet de bielzen) en het kruis weg en je hebt een kale Bauhaus, zeker als je dan ook nog rechte en smalle wijzers zou hebben. Het kruis is er voor mijn gevoel teveel bijgezocht, om anders te zijn. Maakt het geheel wat rommelig. De kleine wijzer had van mij ook gewoon recht mogen zijn. Zwarte secondenwijzer op zwarte wijzerplaat is niet handig. Het ontbreken van lugs is gedurfd, maar niet mijn ding. Los daarvan lijkt de bandbreedte (18mm?) niet in harmonie met de diameter van de kast, maar mogelijk is dat ook vertekening door de foto’s. Gepoogd andere foto’s te vinden op de Mooren website, maar die is, waarschijnlijk door grote belangstelling, niet bereikbaar.
Dus laten we het maar op een voorlopig oordeel houden dat, zoals anderen ook aangeven, kan wijzigen wanneer ik het horloge een keer live zie.
Tot slot nog een tip. Mick zou onderscheidend kunnen zijn door bijv. de klant een keus te geven in vorm en kleur van de wijzers. Op die manier wordt een horloge persoonlijker, zonder het basisontwerp geweld aan te doen. En daarmee ben je ook meer onderscheidend t.o.v andere fabrikanten.
Veel succes verder.
groet Roelof
Leuk horloge. De zandloper lijnen vind ik aardig bedacht en het geeft het horloge een eigen uitstraling!
De aangesping van de band (zonder lugs) vind ik geslaagd al had de band van mij wat breder mogen zijn.
De zwarte secondenwijzer (op de zwarte plaat)zou ik wijzigen in geel( net als de wijzers) zodat deze beter zichtbaar is. Geel lijkt me ook de balans op de wijzerplaats niet aantetasten.
Al met al een geslaagd ontwerp en daarmee zijn gelukwensen en respect voor dit project zeker op zijn plaats.
Ik vind ze geweldig. De term new vintage doet ze ook helemaal recht. Een uniek ontwerp dat je direct zult herkennen. Respect!(tu)
Mooi ontwerp Mick ik wens je heel veel succes.
Ik zou graag een foto van de achterkant zien.
GR harb
Ik vind dat Mick een bijzonder horloge (model) heeft gemaakt met een heel eigen karakter wat direct/straks herkend wordt als een Moonen Watch, leuk! Proficiat en veel succes.
btw iedereen heeft een eigen smaak en koopt daarop zijn of haar horloge en gelukkig maar!