Morgen hopelijk binnen: H2O Orca

Heb hiervoor een hele rits aan horloges moeten verkopen, maar weet zeker dat het de moeite waard was! H2O Orca dive met krasbestendig staal en saffierglas op de lunette, vrij duurzaam dacht ik zo! Zocht een horloge om elke dag te dragen dus die moet wel tegen een stootje kunnen.

Prototype plaatje van de duiker met prachtige sluiting, nog geen werkelijkheid maar ik ga zelf proberen een dergelijke band in elkaar te knutselen:)

oetang Schreef:

Heb hiervoor een hele rits aan horloges moeten
verkopen, maar weet zeker dat het de moeite waard
was! H2O Orca dive met krasbestendig staal en
saffierglas op de lunette, vrij duurzaam dacht ik
zo! Zocht een horloge om elke dag te dragen dus
die moet wel tegen een stootje kunnen.

http://s1.postimage.org/v11szjkfz/image.jpg

Prototype plaatje van de duiker met prachtige
sluiting, nog geen werkelijkheid maar ik ga zelf
proberen een dergelijke band in elkaar te
knutselen:)

Alvast veel voorpret!

Gefeliciteerd, hier staat alvast een leuke review: http://www.watchfreeks.com/view_topic.php?id=34474&forum_id=136

Ik ben benieuwd naar je bevindingen, succes met wachten.

Is de moeite van het wachten waard. Supervette klok.(tu)

Erg stoer! Ben benieuwd naar je plaatjes (tu)

leuk!
welke heb je genomen?
grappig dat configureren via photoshop op hun site.

Mijn beste,

Ziet er kordaat uit!!
Mooie horlogeband ook.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Heel mooi, zie uit naar je eerste bevindingen.

Eric

Dank allen, lichtpuntje in deze donkere dagen dit horloge. Ik heb gekozen voor de dive case bijna zelfde configuratie als plaatje hierboven. Mooi zijn de mogelijkheden tot zelf knutselen met andere onderdelen! Verder heel benieuwd naar het geharde staal, vergelijkbaar met Sinn maar deze is dan met geborsteld look. Morgen is ie binnen:)

Die stalen band lijkt wel een rups van een Leopard 2 !B)-

Ik heb ze nooit in het echt gezien , maar moet zeggen dat het er allemaal wel mooi uitziet zo.
Weer eens beetje anders ook.

Klokje binnengekregen en ben er gelijk weg van! Absoluut een blijver en dat is fijn nadat ik mijn vorige 2 aankopen zonder te dragen meteen heb doorverkocht. Altijd afwachten met horloges die alleen van foto’s zijn te beoordelen. Wil heel graag een recensie schrijven maar daar zal ik even de tijd voor nemen.

Gegroet!

plaatjes alwel?

Jazeker paar iphone foto’s !

wow, mooier dan verwacht! (tu)(tu)(tu)(tu)

band-kast constructie is met eigen tooltje? geen std pushpinns toch?

Dank u Frenk, voor mij ook nieuw het wisselen van de band met meegeleverde tools werkt super! Binnen 20s nieuwe band erop:)

omdat ie leuk is:
(datumschijf mag nog grijs, net als in de config module…)

VET een hele knoepert! Wel mooi, echter vindt ik hem voor mij net iet te. Veel plezier met dragen.

Proficiat met je stoere klatser!