Morgen trouw ik

en nu weet ik ook wel dat tijd die dag geen rol speelt, maar een pols zonder horloge voelt als over straat gaan zonder broek…

De opties in mijn horlogedoos:

Doen? Welke?

Niet doen?

Waarom wel, niet?

Kies het horloge waarvan je zeker weet dat je die over 10 jaar nog steeds mooi vind staan op je foto’s (tu)

Allereerst een fijne dag toegewenst. Als je een pak draagt (wat ik aanneem) dan is de eerste de beste. Ga je in polo’tje en bermuda dan mag je aan de andere gaan denken :wink:

Veel geluk, liefde en gezondheid toegewenst in jullie verdere leven.
En af en toe een beetje geld om horloges te kopen.
Wat het horloge betreft, de Omega , sierlijk en toch elegant.
Groeten
Jack

Zou geen horloge dragen.
Laat de dag maar lekker aan je voorbij trekken; is namelijk niets mooier.

Veel plezier.

Ik hoop dat het een mooie droge dag wordt. Ik had voor mijn trouwen (al weer 5 jaar geleden) een PRS516 aangeschaft. De datum staat in de vlindersluiting gegraveerd waardoor hij een beetje extra bijzonder is.

alvast gefeliciteerd (tu)

als ik jou was, rende ik nu nog naar de juwelier om een huwelijks horloge uit te zoeken :smiley:

hup, datum er in en een mooi excuus om er nog 1 aan te schaffen

Geen idee. Als je de etiketten moet geloven is een horloge dragen ‘not done’. Ik denk dat je zelf moet weten wat je doet en waar je je het fijnst bij voelt. Ik kan me wel voorstellen dat een te opvallende horloge te veel de aandacht trekt, en inderdaad moet je er over een x-aantal jaar nog blij mee zijn dat je het horloge terugziet op foto’s…
Alvast een fijne dag morgen. :)-D

Tja, eigenlijk natuurlijk geen horloge. Althans, zo ‘hoort’ het.

Persoonlijk zou ik zeker een horlooge dragen. Het is niet voor niets m’n hobby… Heerlijk daar ook die dag van te genieten.

Als ik uit deze twee moest kiezen dan zeker de Speedmaster. Dat is een tijdloos design. Dat zie je over 30 jaar ook nog graag op de foto.

El penumbra Schreef:

Tja, eigenlijk natuurlijk geen horloge. Althans,
zo ‘hoort’ het.

Persoonlijk zou ik zeker een horlooge dragen. Het
is niet voor niets m’n hobby… Heerlijk daar ook
die dag van te genieten.

Als ik uit deze twee moest kiezen dan zeker de
Speedmaster. Dat is een tijdloos design. Dat zie
je over 30 jaar ook nog graag op de foto.

+1!!

Fijne dag morgen!

Inderdaad, voor een Reverso!

Moest ik kiezen dan de speedy.
Veel geluk gewenst!

Wat schmeink zegt, wat een buitenkans om je aanstaande te laten zien hoe belangrijk je deze dag vindt :smiley:

Alvast gefeliciteerd en geniet er van morgen! Persoonlijk zou ik denk ik toch voor een dresswatch gaan (in dit geval dus de Hamilton)

Wat een goed idee. Zelf ga ik volgend jaar trouwen en gek genoeg vind mijn vriendin ringen een beetje onzin. Maar eens gaan checken of een horloge met een datum er in geen goed alternatief is :slight_smile:

Gefeliciteerd en een prettige dag voor jullie beiden!
Zorg ervoor dat je (toekomstige) vrouw gelukkig is, dan ben jij dat ook:#

Ik zou voor de Hamilton gaan (is een mooie dresswatch)

De Hamilton! Beter een leren band dan een stalen band; staat beter bij een kostuum.

Veel plezier op je trouwdag !

Groet
Mark

JeR Schreef:

Alvast gefeliciteerd en geniet er van morgen!
Persoonlijk zou ik denk ik toch voor een
dresswatch gaan (in dit geval dus de Hamilton)

+1

Jij gaat trouwen dus jij bepaalt! Persoonlijk zou ik een leren bandje op de Speedy klussen

Gr

Vncnt

Wat Zeemeester zegt…

Fijne dag morgen!

Gefeliciteerd. De Hamilton is een mooi horloge voor deze gelegenheid.
Ik zeg “doen”