Morse is niet meer…

Balen. Ik kende hem niet persoonlijk maar af en toe kwam je een ontzettend sterke post van hem tegen.
Hoewel het merendeel van z’n posts van ruim voor mijn tijd dateert sprak er -voor mij- een enorme kennis en passie uit als je ze tegen kwam. Altijd jammer dat je dat daar niets meer bijkomt.

Gecondoleerd en sterkte aan iedereen voor wie Morse gekend heeft.

Gecondoleerd, Chris was idd een aimable man!

Dat is triest nieuws! Ik kende Morse alleen online, en het was een aardige en kundige man.

Dit is inderdaad één van mijn bookmarks op HF, en zie nu ook de andere bijdragen van Morse. Imposant…
Sterkte voor iedereen die hem gekend heeft.

1 like

Heel veel sterkte en gecondoleerd, ik herinnerde me inderdaad dat topic.

Gecondoleerd en veel sterkte voor de familie en vrienden.

Sterke en gecondoleerd.

Innige deelneming.

Rust zacht Morse en sterkte voor de familie.

Mijn beste,

Dat de koestering van de herinnering,
de troost mag blijven van het verlies.

Sterkte voor Al die Hem lief Zijn. :rose:

2 likes

Ik wens de familie en vrienden sterkte met het verlies, en heel veel mooie herinneringen toe.

Gelukkig blijven de berichten van @morse gewoon staan, en kunnen wij die Chris niet hebben gekend wel een indruk opdoen van zijn passie.

Een overlijden komt altijd ongelegen. Sterkte aan de familie.
De post “vintage striptease” /modemburner is voor mij het topic geweest om aan de slag te gaan als hobbyhorlogemaker. Eerst heel voorzichrig met plaatje voor plaatje en de uitleg lezend van Morse/Chris…

Moge er aan de andere zijde ook uurwerken zijn waaraan hij mag werken…

Gecondoleerd, en sterkte familie en vrienden.

Altijd diep triest, zo’n verlies.
Sterkte aan zijn familie en vrienden.

Sterkte voor iedereen die hem gekend heeft en gecondoleerd.

Vervelend om te horen zeg. Ik kende Morse niet, maar wil de familie en HF vrienden van Morse condoleren.

Wat een prachtige post. Hier is overduidelijk veel werk ingestopt; hele goede foto’s, duidelijke beschrijving. Om zo iets complex zo duidelijk uit te leggen is een talent. Het is duidelijk waarom hij een zeer gewaardeerd lid was op dit forum.

Ik wens allen die hem kende veel sterkte.

Gecondoleerd

Sterkte aan vrienden en familie.

Ik ben een nieuweling op het forum maar alsnog gecondoleerd