Moser et Cie flikt het weer

Gaaf!

Wat kost zo’n geintje?

Supergaaf! Heel creatief ook met het “leading” icoontje

Heel tof!
Ik vind veel horloges van Moser net te groot (met name de modellen die in mijn financiële bereik liggen), waardoor ik er niet echt serieus naar kijk. Maar gaaf zijn ze zeker.

Het is maar net je hoe ‘pionier’ definieert. Voor mij straalt de calimero-houding er vanaf (d.i. disclaimer). Het is gewoon een schaamteloze hommage. Maar wel om van te watertanden :yum:

Hoe gaaf is dit weer! :smiley: Ik zou zo’n vantablack wijzerplaat wel eens in het echt willen zien. Leuk dat ze zichzelf niet altijd zo serieus nemen, dat zouden meer bedrijven moeten doen.

1 like

Hommage? Ligt aan je definitie van hommage. Dit is een hommage zoals een spaceshuttle een hommage is voor een vliegtuig. Ze lijken op elkaar, maar de “hommage” komt veel meer maatwerk bij kijken, is minder breed inzetbaar en voor minder mensen toegankelijk.

In elk geval, voor een hommage is het erg goed gelukt. Helaas net als de spaceshuttle totaal buiten mijn budget :rofl:

2 likes

absoluut!!
moet ook heerlijk zijn als iemand jou om het uur vraagt :wink:. “wacht even… ting ting ting…”

1 like

En zo ziet het eruit op de pols…

4 likes

Haha mooi en ik zie de humor ook wel.

Maar het blijft toch een horloge wat extreem lijkt op die andere.

Leuk als mensen dan niks zeggen omdat ze denken dat je helemaal geen horloge liefhebber bent met zo een ‘Apple Watch’

Zit je dan. …:nerd_face:
Als extreme passionist.

1 like

Of een groene Alp watch…

8 likes

Fantastisch mooie klokken!

De vantablack vind ik heel erg mooi… Zwarter dan zwarte dial. Mijn ziel verbleekt erbij.

15 likes

Die vantablack vind ik echt heel vet.

:drooling_face:

Is dat persoonlijke collectie? Of ben je wezen passen? :slight_smile:

Helaas niet. Wel eigen foto’s en ook mijn pols. Ik heb al vaker presentaties van Moser bijgewoond en ook de fabriek bezocht. Toffe kerels trouwens.

2 likes

Origineel weer!

Zeker een leuk bedrijf. Meermalen contact gehad en uitgenodigd voor een tour. Ik zou graag langs gaan, maar dat zal nog even moeten wachten vrees ik.

Manman… wat een zeldzaam gaaf ding is dit.
Alleen al jaloers omdat je hem om de pols hebt gehad. Werkelijk prachtig!

1 like

prachtig ding! alleen zou ik niet zoveel geld overhebben voor een knipoog-ontwerp. Kies ik er liever een uit de “gewone” collectie van Moser et Cie, allemaal even mooi!!

Ik meen me te herinneren dat het €180k was…

2 likes