Moser et Cie flikt het weer

Een regelrechte homage!

Een poor man’s Apple Watch.

3 likes

Goede kunst prikkelt zegt men. Nou deze creatie van het mooie moser prikkelt mij ook!

Ik vind het zonde dat zo’n hoogwaardig merk dat lelijk design van de Apple watch gebruikt heeft.

En dan het loading symbool :face_vomiting:

Dus wat mij betreft :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

2 likes

Het is juist hun statement tegen digitale technologie. Wat dat betreft is het ontwerp geen hommage. Een hommage is een soort verering (zit ook in het woord ;)), terwijl dit een reflectie is.

Een ander mooi voorbeeld is een kunstenaar die in een museum de wc van de muur trok en verkocht als kunststuk. Dat was geen hommage aan de wc. De boodschap; dit kun je doen met je moderne kunst, doortrekken. Zo kun je dit ook zien.

1 like

@anon50762135 echt wat voor jou :partying_face:

1 like

En dan ‘last edition’ achterop zetten, in plaats het ‘first edition’ dat marketeers tegenwoordig te pas en te onpas overal op plakken…

Wat prachtig!

1 like

Ik begrijp echt niks van wat je zegt. Deze kunst prikkelt me. En niet op een manier die ik prettig vind.

Dus wat ze er ook mee willen zeggen, ik vind de uitvoering echt weerzinwekkend. Waarschijnlijk precies de bedoeling.

De Apple Watch parody is toch al een paar jaar oud?

Joh …

Wel aardig maar ik ben bang dat over 20 jaar niemand deze grap meer snapt

Ah ja…
Wat er is nu ook helemaal niemand meer die weet wat dit is…
Lightmatter_ipod_1G

:man_facepalming:t2:

1 like

was dit de slimme thermostaat :thinking:

2 likes

Kijk, zie je nou!
Je weet niet alleen wat het is, je weet zelfs dat dit van dezelfde ontwikkelaar is als de Nest thermostaat (Tony Fadell is overigens een groot horlogeliefhebber).

Daarmee bewijs je dat je stelling onzin is. :wink:

2 likes