Moser Streamliner Flyback Chronograph

https://www.h-moser.com/en/streamliner

Vandaag gelanceerd, het eerste stalen sporthorloge van Moser.

5 likes

Nee helaas vind het helemaal niks.

1 like

Lomp en lelijk. :sweat: Dan toch nog liever een Seiko.

Even wennen, maar ûh ltd 100 stuks dus waarschijnlijk onbetaalbaar … onhaalbaar (voor mij). :sunglasses:

nee, vind het helemaal niks. En het lijkt ook zo’n raar Ebel-achtig stalen bracelet.

Nope…dit vind ik echt niets. Mooi merk dat uiteraard wel.

Leuk uurwerk.

Smaken verschillen uiteraard, maar ik vind hem niet mooi. De dress watches van Moser vind ik daarentegen wél mooi. :slightly_smiling_face:

Onderscheidend ontwerp, maar niet mijn smaak.
Iets wat eigenlijk voor vrijwel alle horloges van Moser geldt. :thinking:

Soort Ebel meets Genta… :thinking:

2 likes

Apart, dat is het eerste wat ik dacht…

Ze hebben ook nog even gewinkeld bij Omega, voor de minutenindeling aan de rand wijzerplaat.

Dit vergt enige gewenning. Op het eerste gezicht wel beter dan de Lange, die ik zelfs na 100x kijken niets vind.

Niet echt mijn stijl maar wel heel gaaf!

Ik ben blij dat er merken zijn als Moser, Lange, … die eens stalen sports watches durven de maken die weer eens wat anders zijn.

Hij is zo lelijk! Dat hij ook weer mooi is!

Dat klopt niet, Moser heeft al even een stalen sportmode: de Pioneer Centre Seconds.

Wat betreft dit horloge: mijn verwachtingen waren hoog, en zijn niet geëvenaard. Ik vind hem leuk, maar niet meer dan dat. Misser wat mij betreft.

1 like

Ik heb veel waardering voor Moser. Maar dit vind ik, samenvattend, niks :hushed:

Ik vind m niet geslaagd

Nou… toch wel cool!

Dat zijn juist prachtige banden! Ook wel ongeveer de comfortabelste.

On topic: sommige huizen zouden hun neus moeten ophalen voor het sportieve segment. Daar is voor hen geen eer te behalen!

Alles gaaf, behalve de dial. Oogt goedkoop.