Q-Watches

Vandaag een leuke ruil gemaakt met Roel, communicatie verliep vlotjes en horloge was precies zoals beschreven. Kortom een aanrader om zaken mee te doen! @MotoSkooly het volgende bakkie is van mij :wink:

1 like

Afgelopen zaterdag met mijn broer een horloge wezen kijken bij Roel en mijn broer was meteen verkocht!
Vlot tot een deal gekomen. Leuke gast om zaken mee te doen!

1 like

Mooie band gekocht bij Roel.
Al verstuurd voor ik het geld overgemaakt had.
Snelle super service!

Bedankt!

1 like

Een band over genomen van Roel.
Alles zeer goed en snel gegaan.
Hij ging al op de post voor het geld binnen was.
Bedankt Roel !

1 like

Band voor Oris Aquis overgenomen van @MotoSkooly, snelle deal en de volgende dag al in huis. Fijn om zaken mee te doen dus.

1 like

Pas geleden een eterna soluere overgenomen van Roel.
Horloge bevalt nog steeds en hij wist veel te vertellen over het merk. Een aanrader!

1 like

Prettige en snelle deal gesloten​:+1::smiley:!!! Betaling was zeer vlot, kortom een betrouwbare koper!!!

Bedankt Roel en veel plezier met de Hamilton!

1 like

Sluit ik me bij aan…prima afgehandeld door MotoSkooly

Groet
Peter

1 like

Vorige week een leuk bandje overgenomen van Roel. Top communicatie en rappe verzending :thumbsup:.

1 like

Eergister mijn Oris Aquis Small Second Date verkocht aan motoskooly. Goede communicatie, en het geld was direct overgemaakt!

top!

1 like

@MotoSkooly, een man van zijn woord. Een horloge band en sluiting aan Roel verkocht. Vlotte geld transfer en heldere communicatie.
Kortom, goed zaken doen met Roel! :thumbsup:

Bedankt Roel!

1 like

Een horloge verkocht aan Roel.
Hij bekeek het horloge en betaalde zonder gedoe daarna nog even gezellig over horloges en het forum gepraat.
Conclusie : Roel is een fijne vent waar prima zaken mee kan worden gedaan :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @MotoSkooly. Zeer goede communicatie en perfect afspraken mee te maken. Roel, nog bedankt voor de koffie en tot de volgende keer!

1 like

Horloge gekocht van Roel, goede communicatie en het horloge was binnen 1 dag verzonden. Ik ben er blij mee!

1 like

Vandaag mijn nieuwe aanwinst bij @MotoSkooly opgehaald en onder het genot van een bakkie koffie even over de hobby('s) gehad. Altijd fijn om even het gezicht bij de HF naam te zien.

Dank voor fijn contact en deze mooie deal Roel!

1 like

Band met sluiting gekocht van @MotoSkooly, makkelijke en vlotte communicatie.
Snel tot en deal gekomen en daarna zeer netjes verpakt thuis ontvangen, mooi in de staat zoals vermeld!

1 like

Mooie, snelle en correcte deal met @MotoSkooly, aanrader!!!

1 like

Horloge verkocht aan @MotoSkooly
Prima communicatie en vlotte afhandeling. Kortom: echt een aanrader!

2 likes

Deal gemaakt met Roel.
Alles lekker snel en goede communicatie.
Product precies zoals omschreven en goed verpakt.

Aanrader.

1 like

Mooie Cocktailtime verkocht aan Roel. Snelle afhandeling, vlotte communicatie. Positieve ervaring!

2 likes