Echter na lang nadenken, besloten om me toch maar aan mijn motto te houden;
liever 10 horloges van 500 Euro dan 1 van 5000 Euro.
Thuis dus maar wat anders gekocht.
Eerst op staal, later op rubber, maar nu toch weer op leer, het materiaal wat mij toch het beste bevalt, maar het is leuk om wat te variëren.
Enorm fraai, ik ben een groot voorstander van interne bezels (tu). Voor wat betreft de banden: de leren en de stalen banden hebben mijn voorkeur. De rubberen oogt wat “off the shelf”, een zwarte Isofrane zou mooier zijn.
Als ik moest kiezen tussen 1 klapper, of 10 leuke
horloges, zou ik persoonlijk toch voor de klapper
gaan. Maar dat is een verschil van beleving…
Hier sluit ik me bij aan!
Maar gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst natuurlijk, mocht je ooit toch voor de Omega gaan zou ik niet direct bij een AD gaan kijken, of je zou de voorkeur hebben om meer te belalen dan nodig is
Liever 1 horloge van 500 euro , dan een waar je ook een leuke auto voor kan kopen. >X(tu) , en hoeveel is het horloge ECHT waard ?? en wat betaal je voor de naam ?? als je m na 10 jaar weer kan verkopen voor 6000 euro , zou t een ander verhaal worden.
Persoonlijk ga ik voor die ene grote aankoop, maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde. Mocht je dit alsnog overwegen vergeet de AD. Er zijn genoeg betrouwbare handelaren in het grijze circuit die voor veel minder leveren.
Liever 1 horloge van 500 euro , dan een waar je
ook een leuke auto voor kan kopen. >X(tu) , en
hoeveel is het horloge ECHT waard ?? en wat betaal
je voor de naam ?? als je m na 10 jaar weer kan
verkopen voor 6000 euro , zou t een ander verhaal
worden.
Dit geldt ook voor een auto natuurlijk, zoals eerder gezegd, tis de beleving en waar wil je het aan uitgeven.
hoeveel is het horloge ECHT waard ?? en wat betaal
verkopen voor 6000 euro , zou t een ander verhaal
worden.
Hier heb ik ook lang over nagedacht, maar je betaald bij vrijwel alles voor de naam daarnaast verlies je zwaar geld op een auto ipv horloges die vaak redelijk langzaam in waarde zakken en soms zelfs stijgen, je kan het nog anders stellen, hoeveel is een auto ECHT waard? Toch ook niks, een auto van 500 rij je ook overal mee naar toe
Daarnaast moet je gewoon lekker van het leven genieten, geld moet rollen
Leuke klok, het deed me denken aan de festina Manhatten (zie link) deze klok heb ik overigens ook in me verzameling in nieuwstaat en nauwelijks gedragen. En als ik het geld had had ik voor 1 van 5000 gegaan haha maar ja voor een rolex ben je dat minimaal kwijt tegenwoordig maar verder geniet ervan
hoeveel is het horloge ECHT waard ?? en wat
betaal
verkopen voor 6000 euro , zou t een ander
verhaal
worden.
Dit geldt ook voor een auto natuurlijk, zoals
eerder gezegd, tis de beleving en waar wil je het
aan uitgeven.
Een auto brengt je nog van a naar b , en leverd bergen tijdwinst op ( tijd is geld ) , een horloge is een (hier toch zeker) sierraad .
Maar ben het zeker met je eens hoor , je moet je geld uitgeven aan waar je gelukkig van wordt, bij mij persoonlijk ligt de grens bij 1500 euri plus minus , maar wie weet als ik de loterij win…
hoeveel is het horloge ECHT waard ?? en wat
betaal
verkopen voor 6000 euro , zou t een ander
verhaal
worden.
Hier heb ik ook lang over nagedacht, maar je
betaald bij vrijwel alles voor de naam
daarnaast verlies je zwaar geld op een auto ipv
horloges die vaak redelijk langzaam in waarde
zakken en soms zelfs stijgen, je kan het nog
anders stellen, hoeveel is een auto ECHT waard?
Toch ook niks, een auto van 500 rij je ook overal
mee naar toe
Daarnaast moet je gewoon lekker van het leven
genieten, geld moet rollen
Geld kan ook de goede kant oprollen , en een auto KAN ook wel meer waard worden , zeker de oude autos Lekker van t leven genieten , ben ik t 100 % eens.