Een Movado Zenith handopwinder in perfecte staat!
Dit horloge loopt perfect op tijd. Eerder een sober dial zonder secondewijzer, zwarte plaat met datum (geen snelverstelling). Zeer mooi afgewerkt, prachtige zwarte band aan het horloge.
Ref. 01-0060-257. Diameter kast zonder kroon: 33mm. Originele kroon
Leeftijd: begin jaren '70
Deze horloges kom je wel eens tegen in Quartz versie, dit is een handopwinder die erg zeldzaam is. Je vindt hier ook vrij weinig informatie over, waarschijnlijk zijn er hier niet zo veel van! Heel af en toe zie je eens een automatic verschijnen, dat bestaat ook nog!
Dit horloge is in mijn bezit gekomen op 2/2022 en heb het af en toe eens opgewonden en terug in de box gestoken omdat dit horloge erg weinig draagtijd krijgt!
Watch only!
Kan verzonden worden maar liefst opgehaald!! De koffie is voor mij!
Prijs: 500€
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).