Material : 45mm wide 316L marine grade Stainless steel 7mm crown protector.
Crown: Double locking system, screw down and external lock switch.
Finish : HDLC Black
Glass : Domed 4mm Sapphire glass with AR coating internally
Caseback: Stainless steel, hand brushed and engraved
WR: 300m/ 30atm
Lume : Superluminova C3. White on hands and markers
Strap : Personalised moVas 24mm solid 2 link stainless steel bracelet with diver’s extension. hand brushed or Black anti-static rubber strap with clasp.
Buckle : Personalised moVas hand brushed stainless steel
Overigens, als iemand interesse heeft om deze over te nemen, pm mij maar even. Misschien wil ik hem wel kwijt… Waarom ? Het zit zo : ik heb deze een jaar geleden al besteld, en was hem eigenlijk al vergeten ::o totdat hij vorige week opeens op de mat “lag”. Ondertussen al 2 horloges erbij gekocht en deze is gewoon teveel. Begrijp me niet verkeerd, ik vond en vind het nog steeds een prachtige klok.
erg mooie klok(tu) wilde zeggen veel plezier ermee, maar je gaat m verkopen, dus ik wens de nieuwe eigenaar, zal vast een forumlid zijn er veel plezier mee.
Overigens, als iemand interesse heeft om deze over
te nemen, pm mij maar even. Misschien wil ik hem
wel kwijt… Waarom ? Het zit zo : ik heb deze een
jaar geleden al besteld, en was hem eigenlijk al
vergeten ::o totdat hij vorige week opeens op de
mat “lag”. Ondertussen al 2 horloges erbij gekocht
en deze is gewoon teveel. Begrijp me niet
verkeerd, ik vond en vind het nog steeds een
prachtige klok.
Anyway, dat is het verhaal.
Haha, je hebt em wel heeeel lang geleden besteld. Intussen heeft ie een upgrade gehad met lineaire gangreserve.
Ik heb even contact gehad : het model van mij is de GMT2 diver, een upgrade van de GMT-diver. of zoals Movas het mij zojuist per mail uitlegde :
[i] What you have is the GMT2 Diver. That is the Diver with a working independently setable hand. Do note that the version you have has much much stronger lume and overall is a cleaner dial.