Movements Watch Service Hengelo

Drie weken geleden heb m’n in april 2018 nieuw gekochte Seamaster SMPc naar Omega Service Movements in Hengelo gebracht, vandaag kon ik hem weer ophalen, hij is mooi uitgelijnd, een echte Omega reisetui, een Omega poetsdoek en service garantiepasje met boekje erbij gekregen😀. Perfecte en snelle service (drie weken) van Omega en natuurlijk van:
Movements Watch Service Hengelo

Movements is een aanrader!

4 likes

Hoi Hans,

Ik lees dat je deze mooie Omega in april 2018 gekocht hebt. Was ie nu al aan een servicebeurt toe?

1 like

Ha Gerard, nee nog geen servicebeurt hoor, de bezel is iets strakker uitgelijnd. M’n Seamaster is verder nog als nieuw. Dit viel onder garantie.

2 likes

@jur

1 like

Zijn zeker topper. Ik kom er ook al een tijdje. Wordt altijd top geholpen.

1 like

Klopt precies Hans, was er gisteren ook om chrono met klein, nu verholpen, mankementje op te halen. En de kosten bleven binnen de perken.

Was al een topic zoals je ziet, ooit geopend door mij. Jur is getagged om het samen te voegen.

1 like

Dank je wel! (had ik niet gezien, heb wel gezocht)

1 like

No problemo :wink:

1 like

Vintage Movado door Movements een full service laten geven.
Prima voor elkaar en de kosten bleven beperkt.
Bedankt Michel en Jasper en tot een volgende keer! :ok_hand:

3 likes

Vandaag mijn Omega Seamaster retour ontvangen na een full service. Ik ben zeer te spreken over de service en informatie voorziening.
In het verleden hebben ze eens een kleiner klusje gedaan, ook naar volle tevredenheid. Dus nu volledig op afstand de service laten uitvoeren.
Ik ben keurig op de hoogte gehouden en voorzien van foto’s. Aflevering op verzoek via de post en keurig verzorgd. Uiteraard een service etui meegeleverd evenals de oude onderdelen en de resultaten van de druktest.

Hulde.

1 like