Drie weken geleden heb m’n in april 2018 nieuw gekochte Seamaster SMPc naar Omega Service Movements in Hengelo gebracht, vandaag kon ik hem weer ophalen, hij is mooi uitgelijnd, een echte Omega reisetui, een Omega poetsdoek en service garantiepasje met boekje erbij gekregen😀. Perfecte en snelle service (drie weken) van Omega en natuurlijk van: Movements Watch Service Hengelo
Vintage Movado door Movements een full service laten geven.
Prima voor elkaar en de kosten bleven beperkt.
Bedankt Michel en Jasper en tot een volgende keer!
Vandaag mijn Omega Seamaster retour ontvangen na een full service. Ik ben zeer te spreken over de service en informatie voorziening.
In het verleden hebben ze eens een kleiner klusje gedaan, ook naar volle tevredenheid. Dus nu volledig op afstand de service laten uitvoeren.
Ik ben keurig op de hoogte gehouden en voorzien van foto’s. Aflevering op verzoek via de post en keurig verzorgd. Uiteraard een service etui meegeleverd evenals de oude onderdelen en de resultaten van de druktest.
Vandaag kon ik mijn Breitling Avenger ophalen die ter reparatie bij Movements gebracht was.
De wijzerplaat zat scheef na een val en Movements Watch Service heeft deze tegen een schappelijke prijs weer gerepareerd en ook nog een stuk vlotter dan verwacht.
Bij het brengen nam Jasper netjes de tijd om het probleem direct te bekijken en een prijsopgave te geven.