Mozaiek

Dikke vette stalen band gekocht voor de BFK van @anon53002072EV.
Prettig zaken doen met dit forumlid.
Hans bedankt :+1:

1 like

Vorige maand heb ik een Hamilton strap overgenomen van @anon53002072EV. Helaas is het bandje verloren gegaan in de post :cry: . Hij was zo vriendelijk om de strap terug te betalen, wat hij zeker niet had moeten doen.

Dus hoewel het jammer genoeg misgegaan is, was de communicatie en de oplossing echt in orde! :ok_hand:Bedankt Hans voor de afhandeling en hopelijk komt de strap nog boven water.

1 like

De afgelopen week heb ik @anon53002072EV begeleid naar zijn nieuwe Christopher Ward. Dat is goed en prettig verlopen :grin:. Veel plezier ermee man!

1 like

Hier ook een prima ervaring met Hans - aka @anon53002072EV. Zeer prettige communicatie, prima afhandeling, zeer aanbevolen! :+1:

1 like

@mozaiek / Hans heeft mijn Breitling Powerbank overgenomen. Zeer prettige en vriendelijke communicatie, snelle afhandeling. Zeker een aanrader :sunglasses::+1:

1 like

Net een vette MN strap overgenomen van @anon53002072EV . Super vlotte communicatie, sneller dan de bliksem verzonden, ik kijk vol ongeduld uit naar m’n pakketje én naar de volgende deal!

1 like

Vanochtend Hans op bezoek gehad voor een bakkie en de overdracht van de Breitling Colt. Helaas in deze tijd geen gezellige knuffel of zelfs een handdruk, en dus op veilige maar toch gezellige afstand eea rondgebreidt. :smile:

Voor herhaling vatbaar. Hans is een liefhebber en een goede vent! :+1:

1 like

Oris voor mevrouw @anon53002072EV verkocht aan Hans.
Geen onbekende inmiddels en leuk om aan deze enthousiaste HFer wat te mogen verkopen :smiley::+1:
Tnx Hans, en jij gaat een flinke goede beurt maken deze week :sweat_smile::+1:

1 like

Leren band verkocht aan @anon53002072EV en dat ging snel en soepel.
Hans bedankt en plezier van de band.
Groet,
Peter

1 like

Vier bandjes verkocht aan @anon53002072EV. Hans kwam ze zelf halen en we hebben bij een bak koffie uitgebreid coronaproof gezellig over allerlei zaken gekletst (ook over horloges). Als klap op de vuurpijl nam hij ook nog ongepland een Seiko 5 van me over voor zijn zoon.

Hartstikke sympathiek forumlid met wie het aangenaam zakendoen is. :slightly_smiling_face: :+1:

1 like

Leuke deelruil deal gedaan met Hans. Zeer prettige kerel met leuk contact, helaas kon afspreken niet maar dat hebben we in WhatsApp contact meer dan goed gemaakt wat mij betreft. Dat pilsje komt nog wel!

Gisteravond een gezellige mini-meet gehad met @anon53002072EV in een hotelbar.

Gezellige liefhebber die lekker nuchter maar met een diepe passie in de hobby staat.

Paar horloges van elkaar gepast (andere gasten lijken dit wel apart te vinden :face_with_raised_eyebrow:) en toen het tijd was om naar huis te gaan ook nog een horloge van hem overgenomen waar we eigenlijk voor samen kwamen.

Jammer dat hij weinig van zijn horloges wegdoet maar alles bewaart want dit zijn de leukere ontmoetingen, evengoed dibs op die Baltic…

1 like

Dank kerel.
Was een leuke avond…
Geniet van dat pracht horloge!

1 like

Gemod horloge aan @anon53002072EV verkocht, leuke deal en leuke communicatie! Heel veel plezier ermee :+1:t2:

1 like

Topdeal gehad met @anon53002072EV. Hans kwam op de koffie en samen met @scrubsaurusrex lekker zitten ouwehoeren over horloges, zijn nieuwe huis, etc. Erg gezellig én een vlekkeloze verkoop van mijn Nomos!

2 likes

Vandaag een mooi horloge overgenomen van @anon53002072EV.
Super gezellige babbel over horloges, huizen enz.

Horloge is top, Hans bedankt :+1:

2 likes

Vandaag een biertje gedronken met Hans @anon53002072EV , mooie praat over horloges en nog veel meer. Ook nog eens naar huis gegaan met zijn Nomos én geen mondkapje hoeven dragen :partying_face:. Dank Hans en wie weet tot een volgende keer!

2 likes

Mooie Colt van Hans overgenomen. Aangenaam uurtje in Utrecht en ik heb de primeur wat nou zijn eindbazenhorloge is :shushing_face:

4 likes

Gisteren bij mij in mijn woonplaats voor het eerst Mozaiek ontmoet en een Archimede pilot 39mm overgenomen. De deal is super verlopen. Fijne vent met prima communicatie.
Hans: het was leuk om dit prachtige horloge van je over te nemen.

1 like