Mp BestTime

hallo,
ben op zoek naar een seiko SKA 383,
en die begingt een beetje zeldzaam te worden.
(zie forum gezocht)
nu is er op mp eeen verkoper bestime uit uimijden
die zecht dat hij nieuwe ska 383 p1 heeft.
ik wil graag even weten of iemand hier ervaring mee heeft.
gr naning

De verkoper is Gerrit Nanne en heeft ook een website www.besttime.nl

In één woord: top (tu)

bedankt,
zal de website ook eens bekijken.
gr.

Marco-T Schreef:

De verkoper is Gerrit Nanne en heeft ook een
website www.besttime.nl

In één woord: top (tu)

Hoi Nanning, zoals Marco al aangaf de verkoper heet Gerrit Nanne en is welbekend Seiko verkoper. Zoek maar eens op het forum op zijn achternaam dan kom je eerdere ervaringen tegen met deze man.

Succes!

Gerrit is zeker betrouwbaar, ik heb weleens wat bij hem gekocht. Snelle levering goed contact.

donderdag nog horloge bij hem gekocht na 2 dagen had ik hem thuis,Seiko SKA361P1
prima op tijd geleverd en horloge band netjes ingekort.

jubke Schreef:

donderdag nog horloge bij hem gekocht na 2 dagen
had ik hem thuis,Seiko SKA361P1
prima op tijd geleverd en horloge band netjes
ingekort.

hoi allemaal,
bedankt voor de info.
en ja ik heb zondag een horloge bij hem besteld want is perfect te berijken via de mail. de lang gezochte SKA 383 P1.
en vandaag dinsdag heb ik hem al binnen.
was super verpakt en zelfs na het op maat maken heeft gerrit de schakels meegestuurt. ik kan inderdaad bevestigen dat BestTime gerrit nanne een goede zaak is om je horloge te bestellen.
dus gerrit nanne (tu)(tu)

Ik heb de heer Nanne gebeld waarom de horloges relatief goedkoop leken te zijn en kreeg prima uitleg. Tevens korte uitleg gehad over welke types te kiezen etc.

Donderdagmiddag het geld overgemaakt en vrijdagmiddag horloge door de bus. Gewoon topservice dus…

MVG,

PK, Urk

gisteren 2 klokjes gekocht bij Dhr Nanne…
prima service, niks te klagen

Tot service, vandaag een horloge besteld bij hem voor mijn vader omdat hij 14 dagen terug 71 is geworden. Als alles goed gaat morgen in huis.

Gr. Andre.

zonder enige twijfel kan ik je deze man aanbevelen!!

Gister een horloge besteld bij Gerrit, vandaag al in huis!! Superservice en supersnel. Top (tu)

Beste forummers ,
Gisteren een horloge bij Gerrit Nanne opgehaald.
Hij heeft mij prima geholpen.
Niets dan lof voor deze man.
Zeer betrouwbaar en eerlijk.

Grt van Rob(tu)

Zaterdag bij Gerrit langs geweest om een horloge voor een vriend te bezichtigen. Uitstekende service en vriendelijk als altijd. Kortom, weer een positieve ervaring en zeer aan te raden voor toekomstige kopers! (tu)

Gisteren weer naar een Seiko wezen kijken en heb de SNXS77J gekocht bij Gerrit. Goede service en een scherpe prijs. Weer erg tevreden en zo dit adres nog steeds aanraden! :smiley:

Beter laat dan nooit, maar bedankt voor jullie feedback mbt deze verkoper. Ik ben nieuw op het forum, wantrouwig op MP maar ik denk wel dat het bovenstaande de doorslag geeft om een klok te kopen.

Een Seiko gekocht bij Gerrit Nanne via marktplaats, vliegensvlugge service echt een aanrader!

Gisteren net voor de middag een Seiko besteld en vandaag was die al binnen. De verkoper reageert ook zeer vlot en de prijzen zijn zeer gunstig. Een echte aanrader dus.

Vandaag samen met mijn vader een tweetal klokjes bij Gerrit gekocht. Was al de derde keer, ik rij er onderhand blindelings heen.

Zoals vanouds, prettig contact, goede service, en twee fijne klokjes gekocht.
Kan hem absoluut aanraden :+1:

1 like

Ook ik heb een prima ervaring met deze verkoper. Snel, duidelijk in communicatie en komt afspraken na. Bandje netjes op maat gemaakt. Moest even wennen aan het feit dat de site via Marktplaats gaat, maar dat is ook geen probleem.

1 like