Maar voor een prijs van minder dan 70 Euro kun je
denk ik niet veel meer verwachten. Toch ?
Voor rond de 70 euro kan je een hoop andere leuke horloges kopen (Seiko 5, G-Shock, en nog vele anderen), dus ik denk dat je weldegelijk meer mag verwachten.
Hij ziet er wel leuk uit. Is het een bridge-uurwerk met rotor?
Leuk, maar hoe werkt die app precies en istie
alleen voor Appel? (tu)
Volgens mij is deze alleen voor de Appel. Ik heb hem nog niet op de Android gezien.Het microfoontje van de iPhone (zit aan het “oortje”) pikt het geluid van de onrust op en vertaalt dat naar wat je op het plaatje ziet. Klokje moet overigens wel “lawaai” maken…En de omgeving moet rustig zijn…
Maar voor een prijs van minder dan 70 Euro kun
je
denk ik niet veel meer verwachten. Toch ?
Voor rond de 70 euro kan je een hoop andere leuke
horloges kopen (Seiko 5, G-Shock, en nog vele
anderen), dus ik denk dat je weldegelijk meer mag
verwachten.
Hij ziet er wel leuk uit. Is het een
bridge-uurwerk met rotor?
Als je met “rotor” het gewichtje van de automaat bedoelt, ja…
Het gaat er niet wat voor degelijk spul je kunt kopen voor 70 euri, maar om wat je leuk en apart vindt.
Als we allemaal alleen maar van dat degelijke spul kopen, lopen we straks allemaal met dezelfde klok.
Foto´s op het forum verschillen dan nog alleen in achtergrond.
Het gaat er niet wat voor degelijk spul je kunt
kopen voor 70 euri, maar om wat je leuk en apart
vindt.
Als we allemaal alleen maar van dat degelijke spul
kopen, lopen we straks allemaal met dezelfde
klok.
Foto´s op het forum verschillen dan nog alleen in
achtergrond.
Leuk ding trouwens.
Helemaal mee eens Ik heb een aantal Chinese (wel met een mooie Duits of Frans klinkende naam) klokjes die relatief weinig kosten maar mooie complicaties herbergen. Maar een goede Seiko of Citizen mag er ook best zijn. Mijn topper (als het om functionaliteit gaat) is in deze categorie wel de Skyhawk RC Titanium.
Staat er volgens mij met flinke letters
op…Kello dus…haha
::o
Onder Kello staat in de appstore geen vermelding, dus ik denk toch dat hij anders heet…
edit:
alleen in iTunes store te vinden… toch leuk genoeg om een topic over aan te maken volgens mij.
Staat er volgens mij met flinke letters
op…Kello dus…haha
::o
Onder Kello staat in de appstore geen vermelding,
dus ik denk toch dat hij anders heet…
edit:
alleen in iTunes store te vinden… toch leuk
genoeg om een topic over aan te maken volgens mij.
Het is een app voor de iPhone, draait ook op de iPad en hij staat gewoon in de app store (als iPhone app)? Veel valt er over de app niet te zeggen. Microfoontje aansluiten, horloge op de mic, na een paar seconden ‘weet’ ie hoeveel bph het uurwerk heeft en berekent vervolgens de afwijking in +/- seconden…maar nogmaals, de omgeving moet rustig zijn en het klokje moet een beetje ‘lawaai’ maken. Van een Seiko 5 kon ie het niet bepalen…