Te koop:
Merk en model: Mr. Jones | ‘A perfectly useless afternoon’
Begin april dit jaar gekocht op het forum. Veel plezier mee gehad, maar mag vanwege andere horlogeplannen naar iemand anders!
Diameter: 37 mm
Leeftijd: juni 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 10 april 2025.
Factuur en/of certificaat: Nee.
Originele doos en/of eventuele accessoires: alles wat erbij kwam; Doos, omdoos en boekje. Komt met een aftermarket rubberen strap die goed matcht met de dial.
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk. Bij verzenden kosten en risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): prima staat. wat haarlijntjes her en der (vooral duidelijk op achterdeksel). zie foto. Glaasje is van saffier, dus krasvrij.
Soort uurwerk en kaliber: Quartz
Vraagprijs: €.190,- (ex verzendkosten)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.