Mr.Yigit

Ik heb helaas geen positieve ervaring die ik kan melden betreffende dit forumlid.

Mr.Yigit had interesse in een horloge van mij en ging akkoord met de vraagprijs. Echter zou hij pas de 18e komen om het op te halen en of dat goed was. Ongeveer een kleine maand maar geen probleem, ik hou het horloge vast voor hem.

De communicatie was verder correct en vriendelijk en er volgde wat later nog een bericht van hem. Het horloge was ik meen in de US nog nieuw te koop voor minder dan mijn vraagprijs met de vraag waarom dat was. Er zat een linkje bij en inderdaad, goedkoper en nog volledig nieuw.

Ik zelf heb er hier op HF meer voor betaald en liet weten dat ik best wat met de prijs kon doen maar nooit aan die prijs zou komen. En ik vond dat toch ook wel vervelend om te weten dat hij toch flink wat meer kwijt zou zijn al was het horloge nog gewoon mint.

Ik heb toen gezegd dat hij deze gewoon moest kopen en ik zou mijn horloge dan via MP aan bieden. Daarbij heb ik aangegeven het niet erg te vinden en het te begrijpen als hij dat zou doen want er was een aardig verschil.

Zijn reactie was dat onze afspraak gewoon stond en mocht het anders lopen hij me zou inlichten. Ik vond dat prima en heb het horloge alsnog vast gehouden voor hem. Maar je raadt het al…

Niks meer gehoord, ik heb nog een berichtje gestuurd met de vraag of hij het horloge nog zou kopen maar geen reactie. Hij is wel op het forum geweest maar heeft het bericht genegeerd. Nog een aantal pogingen tot contact en geen gehoor. Het is nu de 24e en vind het vervelend te moeten melden dat zijn woord geen waarde heeft in dit geval.

Dus let op, direct afhandelen en niks vasthouden bij dit lid. Of een aanbetaling laten doen. Wij doen in ieder geval geen zaken meer. Er zijn gelukkig voldoende betrouwbare leden waar het prima zaken mee doen is :slight_smile: