MrdoubleV

Hele goede en snelle deal met Vincent gesloten
Fijn contact

1 like

Vandaag eentje verkocht aan @VincentZ! Vlotte communicatie vooraf en aangenaam contact bij de overhandiging! Aanrader dus :ok_hand:

1 like

2 mooie banden verkocht aan @VincentZ. Snelle communicatie, snelle betaling. Vertrouwd en zoals het hoort👍

Een fijne ongecompliceerde verkoop aan @VincentZ. Goede , transparante en snelle communicatie. Afwikkeling in huiselijke sfeer, een aanrader!

1 like

Gisteren IRL afgesproken met @MrdoubleV om de verkoop van mijn Speedmaster af te ronden.
Zeer correcte en aangename deal.
Kan Vincent enkel maar aanbevelen !

1 like

Mooie deal gesloten met Vincent een paar weken geleden, leuke kennismaking en fijne communicatie!

1 like

Vanavond een vrij onverwachte ruil gedaan met @MrdoubleV in Antwerpen. Werd een super gezellige kennismaking. Prachtig horloge overgenomen. Aanrader 1e klas!

1 like

Vandaag een leuke deal gesloten met @MrdoubleV, zoals vorige keer super gezellig. Geniet ervan, aanrader!

1 like

Gisteren in een prettige setting, een flitsende deal met @MrdoubleV gemaakt. Het flitsende werd goed ondersteund door zowel de vlotte verwerking door de wederzijdse banken alsmede PostNL, binnen 24 uur alles op zijn plaats, over de landsgrenzen heen. Vincent is een fijne en prettige koper👍

1 like

Op mijn beurt diezelfde Squale van @GMTplus1 overgenomen van @MrdoubleV . De deal was snel rond, en een dagje later afgesproken voor een overdracht. Eerlijke en bovenal aardige kerel.

2 likes

Mooie ginault aan Vincent verkocht
Deal snel rond heeft hem opgehaald
Goed zaken mee te doen :+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3:

1 like

Een fijne ongecompliceerde verkoop aan Vincent aka @MrdoubleV Goede, transparante en snelle communicatie. Als koper een absolute aanrader :+1:t2:

1 like

Leuke ruildeal gedaan met @MrdoubleV! Het was een zeer fijne ontmoeting en ik kan dan ook hem van harte aanbevelen! :+1:t2:

1 like

Leuke deal gedaan met Vincent @MrdoubleV, hij had interesse in mijn SM voor de buurman, we waren snel tot een akkoord en het horloge opgestuurd…

Fijne terugkoppeling bij ontvangst dus wat mij betreft een aanrader :ok_hand:t2:

1 like

weer even wat op de post gedaan voor Vincent a.k.a. @MrdoubleV, makkelijk als eerder, prima dus :smile:

1 like

@MrdoubleV wat bandjes over genomen voor mijn panerai. Super snelle verzending en hele goeie deal in mijn ogen vijf goed als nieuwe bandjes voor bijna de prijs van 1. Bedankt Vincent

1 like