MRH

Vandaag benaderd door @MRH voor een aanschaf van een mooie Ball. Een mooi bod gekregen en met een paar berichten op en neer staat het geld al op mijn rekening.
Dus ook nieuwe mensen op HF gaat goed :slight_smile:

Veel plezier en graag tot een volgende keer.

3 likes

Heel leuke gesprekken met @MRH , kocht twee uurwerken en alles snel afgehandeld, tevens deelde hij een leuke site met artikelen over DenHaag, met namen het oude S gravenhage enzo. heel leuk. Bedankt

1 like

@MRH heeft mijn Erika’s Original bandje overgenomen.

De communicatie was bijzonder prettig en de betaling volgde snel.

Van harte aanbevolen!

1 like

Horloge verkocht aan @MRH en ik moet zeggen dat hij beschikt over een gezonde portie humor. Een plezier om zaken mee te doen! :slight_smile:

1 like

Hier idem dito, heel leuke communicatie, weer bijgeleerd en snelle deals gemaakt. Is al tweede keer en leuke is dat de horloges naar mijn geboortedorp gaan. Bedankt @MRH. Michael
groeten Roel

1 like

Vandaag horloge aan Michael @MRH verkocht.
Ondanks ik er niet om gevraagd heb heeft hij de verzendkosten op zijn rekening genomen en extra overgemaakt.
Hulde voor dit gebaar, niet nodig om te doen maar vooral het gebaar siert hem enorm.

Fijne snelle communicatie, erg prettig.

Horloge is al onderweg hoor! have fun ermee.

3 likes

Horloge verkocht aan @MRH, dat ging snel en soepel. Veel plezier van de Panda Michael! Aanrader👍

3 likes

Watchtool verkocht aan @MRH , snelle deal met humor :grinning:

1 like

Hier ook een goede ervaring! Seiko verkocht aan @MRH. Prima communicatie en snelle betaling.

2 likes

Timex verkocht aan Michael. @MRH In de advertentie gaf ik aan dat ik de verzendkosten zou betalen, echter zei Michael meteen dat hij die kosten voor zijn rekening zou nemen! :slight_smile: :+1: De communicatie was vriendelijk en vlot, de betaling was snel en na ontvangst kreeg ik netjes een berichtje met een foto erbij. Kortom: aanrader! :ok_hand:

2 likes

Vandaag weer leuke horloges aan @MRH verkocht waaronder de wel heel speciale Verdal.
Altijd fijn om aan hem te verkopen, kort en krachtig, met altijd een vriendelijke toets.

1 like

Michael @MRH kocht een horloge van mij. Erg fijn humoristisch contact. Kan je gerust mee handelen mensen, maar dat viel ook al in de bovenstaande reactie te merken.

Gr. Hans

2 likes

Michael heeft een vintage seiko van mij overgenomen. Vlot, corret en jolig contact over en weer :+1:t2:. Een méér dan sympathieke financiële afwikkeling en na afloop nog een foto vanuit zijn nieuwe thuis met z’n nieuwe vriendje. Hij is gelukkig goed terecht gekomen :sweat_smile:.

Kortom, erg fijn zakendoen met @MRH, door dit soort ervaringen hou ik zo van dit forum!

1 like

Wellicht apart, maar jammer genoeg hier toch een ietwat negatieve ervaring met MRH.

Ruim 4 dagen terug kreeg ik een enthousiast bericht van hem dat hij mijn horloge voor de gevraagde prijs direct wilde kopen en dat hij de volgende dag zou betalen.

De dag daarna niets ontvangen, maar, nadat ik hem tevens moest herinneren om zijn adresgegevens door te geven, kwam nogmaals de belofte om de daaropvolgende dag te betalen.

Ook die dag niets ontvangen en jammer genoeg sindsdien, ondanks meerdere verzoeken mijnerzijds, niets meer mogen horen.

Natuurlijk, kunnen ook HF’ers plotseling in de situatie verkeren dat ze HF niet kunnen bezoeken. Echter, MRH was regelmatig online tijdens de radiostilte, dus deze mogelijkheid lijkt me toch vrijwel uitgesloten…

Geen man over boord hier, maar toch beetje jammer…

1 like

Jammer, misschien is er een verklaring voor, ik heb al diversen malen aan hem verkocht en nooit één probleem. Hopelijk klaart dit euveltje snel op en kunnen jullie toch een positieve ervaring delen.

Dat zit er niet echt meer in…
Ik had meer belangstelling voor dit horloge, maar deze personen afgezegd omdat MRH eerst was en de koop bevestigd had. 2 uur terug alsnog verkocht aan iemand van dit lijstje. (en binnen 5 minuten betaling ontvangen :wink: )

In april één en in mei twee horloges verkocht aan Michael @MRH.

Beide keren uiterst plezierig en gezellig contact, met nog wat kwinkslagen en geklets over gezamenlijke interesses buiten de horlogerie.
En om met Wilfox te spreken: een méér dan sympathieke financiële afwikkeling.

Na versturen steeds een foto van het ontvangen horloge, waarvan eentje op de band die ik had meegestuurd.

Ik kan hem van harte aanbevelen om zaken mee te doen :slightly_smiling_face::+1:t2:.

1 like

Horloge verkocht aan @MRH.
Na een gezellige telefonisch gesprek over horloges was het allemaal super snel geregeld.
Zeker een aanrader👌

Mesh band verkocht aan Michael @MRH. Zeer prettige en ongecompliceerde deal. Prima communicatie, leuk contact en snelle betaling. Kan Michael dan ook van harte aanbevelen.

Band verkocht aan @MRH - snelle communicatie en betaling!
Aan te raden!