MrMojo

Vandaag de Rolex Explorer overgenomen van @MrMojo.

Vincent is een topper! Deal snel gesloten en alles volgens afspraak. Nogmaals dank voor de Explorer en tot de volgende :sunglasses:

1 like

Bedankt Jeroen! De positieve ervaring is geheel wederzijds. Geniet van je Polar :ok_hand:

1 like

Vandaag een Casioak overgenomen van @MrMojo zelfs inclusief bezorging :sunglasses: horloge is in nieuw staat geheel volgens beschrijving. Vincent bedankt!

1 like

Hi Bas,

Dit moet één van de vlotste deals ooit zijn geweest :grin:
Jij ook bedankt en geniet van je horloge!

1 like

@MrMojo berichtte me van de week op mijn advertentie.
Snel, vlot, vriendelijk en duidelijk gereageerd.

De andere dag heeft hij hem opgehaald, klein babbeltje gemaakt.

Kan MrMojo alleen maar aanraden!

1 like

Gisteren een soort van 2 persoons GTG met @MrMojo gehad. Onder het genot van een koffie eerst eens besproken wat we om de pols hadden die dag. En toen over van alles en nog wat (spreek uit: 99% horloge gerelateerd). Tot ik mij na enige tijd realiseerde dat er nog een doosje op tafel stond. Oh ja, dat was de reden van deze trip. :upside_down_face: De Datejust was nog mooier als op de foto. Dus helemaal happy met de aankoop.
Over communicatie en afspraken nakomen ook niets dan lof. Kortom, zeer aanbevolen om zaken mee te doen. :+1:

1 like

Bedankt @Hans3
Het was erg gezellig en ik vind het altijd leuk om te zien hoe iedereen op zijn manier met de hobby bezig is. Heel veel plezier met de Datejust! Een waardige toevoeging aan je zorgvuldig opgebouwde verzameling. Het was fijn de deal op deze manier te doen :+1:

1 like

Een hele mooie Tudor Black Bay Navy blue van @MrMojo overgenomen, vlotte communicatie en waar voor mijn geld. Verder, Vincent is echt een hele sympathieke gezellige kerel, dus een aanrader voor anderen. Fijn ook hoe we de deal hebben gesloten :ok_hand: :+1:

1 like

Insgelijks F. :ok_hand: Hartelijk dank voor de prettige deal.

1 like

Vandaag een horloge overgenomen van Vincent aka @MrMojo

Hele toffe vent! Prettig in de communicatie en gezellige gesprekspartner, aanrader :slight_smile:

Thanks voor de leuke deal en tot de volgende :v:

1 like

Hi Daniël, thanks voor de aardige woorden. Was leuk om jou en Sr. te ontmoeten :grin:

Nu lekker genieten van je aanwinst!

1 like

Afgelopen weekend een heerlijke Santos overgenomen van @MrMojo.

Absolute top ervaring! Alles helemaal netjes voor elkaar, vlotte deal en Vincent is gewoon echt een top gast!

Bedankt Vincent, aanrader!

1 like

Vorige week een prachtige Tudor van Vincent mogen overnemen in een ruildeal.

Horloge was zoals beloofd in fantastische staat, deal snel en netjes kunnen afhandelen.

Bedankt Vincent en wie weet tot de volgende…

1 like

Hi Floris, het genoegen was wederzijds!

Fijne en vlotte (ruil)deal gesloten. Zo hoort het :slightly_smiling_face: :ok_hand:

Een mooie CW the Twelve overgenomen van MrMojo. Snelle vlotte communicatie en verzending, top verlopen. :slightly_smiling_face::ok_hand:

1 like

Horloge verkocht aan MrMojo. Verkoop zelf (communicatie en afhandeling) was meer dan vlot. Leuk gesprek over horloges erbij gekregen. Aanrader!

1 like

Bedankt voor de fijne deal en ontvangst! Het was de rit meer dan waard :+1: :slightly_smiling_face: