MrSmith

Top verkoper! Reageert snel en verstuurde het horloge sochtends vroeg al op. @MrSmith is zeker een aanrader!

1 like

Alweer bijna een dag in bezit, de van Timo overgenomen Helgray Silverstone in wit.

We werden het meteen eens en toen ging alles snel. Duidelijke communicatie en het horloge was vlot binnen, bombproof verpakt. Horloge helemaal conform de beschrijving en wonderschoon.

Ook hoefde ik niet te klooien met de bracelet want we hebben zo’n beetje de zelfde maat polsomvang.

Kortom: Dit forumlid is een absolute aanrader!

1 like

Seiko rubbertje overgenomen van Timo, snel en prettig zaken doen, aanrader :+1:

1 like

Zojuist zeer nette Ko ontvangen van @MrSmith Alles netjes en goede communicatie.

1 like

Zojuist heeft @MrSmith z’n SKX171/007 mod ontvangen. Voor mijn deel was het een zeer plezante transactie: communicatie was helder, sympathiek en to the point, betaling stond er in een vloek en een zucht… Definitief een aanrader!

2 likes

Dank voor het opsturen, de goede zorg van het pakketje en de fijne communicatie. Aanrader om zaken te doen met @MrSmith!

1 like

Fijne communicatie, snel verstuurd! Ideaal, ik zou zeker vaker bij @MrSmith kopen.

1 like

Fijne communicatie en komt zijn afspraken na.
Als een deal zo vlot loopt doe ik graag nog eens zaken met @MrSmith.
Veel plezier met je horloge!

1 like

Snelle reactie gehad van MrSmith na PB en een vlotte afhandeling van zijn aangeboden Casio. Horloge als geadverteerd verzonden en gearriveerd. Zaterdag overleg begonnen, dinsdag in huis. Aanrader! +1

1 like

Bandje van Timo @MrSmith gekocht. Zeer fijne en snelle afhandeling :+1: Bandje is als nieuw, prima HFer :ok_hand:

1 like

Een mooi horloge gekocht van Timo, vlotte en fijne communicatie. De afhandeling alsook de verzending/verpakking was dik in orde. Voor herhaling vatbaar! :ok_hand:

1 like

Hier ook fijne ervaring. Dochterlief liep met regelmaat met horloges van pa en/of ma. Zodoende een steinhart met saffier en ceramische bezel overgenomen met extra rubberband.
Goed verpakt, snel verzonden en prettige communicatie.
Dochterlief is met deze 39 mm erg trots


@MrSmith zeker een aanrader.
TOPPIE

1 like

Horloge overgenomen van MrSmith. Vlotte communicatie en snel en secuur verzonden. Zeker een aanrader!

Smiths Everest overgenomen van @MrSmith. In de staat zoals verwacht en conform de foto’s.
Prima contact, transactie en verzending.
Aanrader :+1:.