MSC wijzer poll

Origineel.

Eerste mod.

En nu (ook msc wijzers maar van een ander model)

Om deze dingetjes te kunnen doen ga ik morgen maar eens kijken of ik een wijzerafnemer kan kopen. Nu doet W&V het steeds, gewoon gratis trouwens. Maar ja in in die regen…

Doe mij maar de wijzers van de eerste foto’s, alhoewel de sekondewijzer net effe anders zou kunnen.

De achterkant is wat lang en dat bolletje hoeft er ook niet te zitten.

ik vond die eerste verandering al een verbetering Leen,ondanks dat de minutenhand de cijfers afdekt ,maar deze laatste wissel is nog beter geslaagd (tu)

Groet, andré

Nummer 2! En als 3 wat langer waren geweest had ik 3 de mooiste gevonden.

Nummer 2

vind het origineel mooier en anders de eerste mod

nr 2

Ik zou voor de laatste modificatie gaan. Dit mede omat je de lijn van de wijzers weer terug vind in het horloge.

Groeten,
Ard

[off-topic]
Klopt het dat ik mijn eigen bericht niet meer kan wijzigen na een bepaalde tijd???
[/off-topic]

Afijn, ik heb nog eens goed gekeken en vind de onderste wijzers ook wel een beetje aan de kleine kant. Daarvoor zou ik het eigenlijk even om de pols moeten zien. Mocht het idd het geval zijn, dan op naar modificatie nr. 2 .

Ik vind optie 2 juist door de ietwat kleinere wijzers spanning brengen in aanblik van de wijzerplaat. Maar misschien is dit anders aan de pols.

Ik vind de wijzers van 3 erg mooi, maar niet één geheel met de secondewijzer, ik blijf dus bij het origineel, 1.

Ruud

Dank voor de reacties tot zover.
Een nieuw experiment in aantocht.
De wijzers uit de 2-de mod gaan op de (jawel schennis) horloge-pagina limited Zeno. Op de MSC zet ik de wijzers van mod 1 weer even terug. (handig zo’n wijzer afnemer mijn score op de Rikketik, samen met een horlogemakers hamertje en een paar bandjes)
Kijkende naar de foto’s neig ik eigenlijk ook steeds meer naar de originele MSC wijzers, echter om de pols vallen mij die steeds tegen. Terwijl de grote (mod 1) wijzers dan meer “presence” hebben.
Later foto’s.