HEEFT er iemand ervaring met hotloges van mstr watches
Ik niet.
Ik zou mijn geld er niet aan uitgeven…
Was mijn eerste zelfverdiende “dure” horloge voor mijn 18e.
Het was een degelijk horloge met carbon wijzerplaat. Uurwerk weet ik niet meer maar volgensmij miyota. voor de prijs van 400€ Vond ik het niet slecht. Het was geen aliexpress rebrand. Toch zou ik het niet opnieuw doen en eerder een mooie seiko, yema oid kopen.
Ik heb hem destijds voor dezelfde prijs verkocht. Dat is altijd mooi meegenomen
Dit is echt een goed voorbeeld van een plakmerk anno 2021.
- Bestel een horloge in China voor €30.
- Besteed ongeveer dat bedrag per horloge aan marketing, vooral in de vorm van affiliates/brand ambassadors.
- Koop een beetje b-celebrity endorsement.
- Verzin een verhaaltje en bouw een website.
- Hoop dat veel mensen zo gek zijn om een paar honderd euro te betalen voor je horloges.
Als je goed zoekt kun je deze horloges zelf voor rond de €50 vinden op AliExpress, hooguit met andere wijzers of een iets andere wijzerplaat.
Edit: Ik zie dat ik het niet helemaal eens ben met @TomTom Het is maar mijn idee hoor, ik heb er geen hard bewijs voor, maar €400 blijf ik op zijn minst veel geld vinden voor een dergelijk horloge.
Haha! Ik snap je aanname, 99% van dit soort merken is pure aliex puin. Toch vond ik deze niet zo en dan heb ik veel puindingen vast gehad. Of de prijs kwaliteit het uiteindelijk waard was … denk ik niet.
Het was mijn eerste horloge dat voor mij de hobby heeft gestart. Goede herinneringen aan
Ik HEB er geen ervaring mee
Het is een beetje moeilijk om uit al die " merken " wat degelijks te kopen … had van men ex zen astos gekregen maar dat is idd ook een goedkoop plakmerk
We helpen je graag hoor. Wat is ongeveer je budget en welke MSTR spreekt je aan? Dan kunnen we kijken naar een alternatief wat aan te raden is.
Ambasador rose gold & blauw ergens tussen 250 en 400 kan makelijk
Foto?
Waarom geen casio oak? Steek je ook nog eens veel geld in je zak?
Waar heb he die zwarte armbabd vandaan
Geen idee, gezien de bolletjes zou hij goed op aliex kunnen staaan