Tudor Black bay vind ik de meest ingetogen(mooie) van dit stel.
Aangezien je net pas aan het kijken bent is dit misschien ook een mooie voor op het lijstje.
Wat is je budget?
Longines Legend Diver
Bremont?
Christopher Ward C60
Fortis B-42
Alpina Extreme diver 300 Chrono
Alpina Startimer Pilot
Heb je ook al aan Sinn gedacht? Ik moet zeggen dat ik van jouw suggesties, de Marinus GMT technisch de mooiste vind, het uurwerk is behoorlijk aangepast door Mühle. Persoonlijk vind ik de Tudor BB een hit van tijdelijke duur, omdat retro nú hip is, de Pelagos vind ik nu al een klassieker.
Mühle-Glashütte is een mooi merk dat vaak over het hoofd wordt gezien. Ik heb een chrono van het merk gehad en daar straalden de technische vernuftigheid en kwaliteit vanaf. Dat horloge zou mijn eerste keus zijn. De Tag Heuer vind ik ook een heel mooi horloge, maar alleen als je een flinke pols hebt. Als je de eventuele verkoopbaarheid/restwaarde belangrijk vindt, dan zijn de Tudors je beste keus. De Hydronaut vind ik dan weer geen hoogtepunt van het merk. Succes met je keuze!
Dit zijn horloges die je bjj het sportduiken cq professionele duiken niet/nauwelijks tegenkomt. Bij het sportduiken zie je voornamelijk Promasters. Ga voor wat je mooi vindt. Tudor is een mooi merk, de Black Bay en Pelagos zijn erg fraai, alleen erg duur voor een gepimpte 2824-2.
Gisteren op de beurs een aantal Muhle’s bekeken (er is een standhouder die er altijd redelijk aantal te koop heeft, nieuw) en de kwaliteit van de afwerking is toch wel heeeeel erg goed.