multi axis tourbillon

Heeft iemand en sortie van gyrotourbillon gezien? Ik zou graag weten als een winkel in Adam is, waar kan ik van buiten de straat dit wonder beschouwen

2 likes

Ik heb nog een gestolen auto voor je in de aanbieding. Doe ik voor die prijs een paar bivakmutsen met bijpassende panties erbij.

Enneh, als je toch bezig bent, kun je voor me een paar minute repeaters meenemen?
:wink:

2 likes

Ik zoek voor vriend?

Wolla bruur ik hebbe eintje for jou 100000 euro overmaak eerst

1 like

Ik heb geen idee waar deze te zien zijn. Ik vind het wel goed van je dat je probeert de taal te spreken :+1:

Misschien dat iemand hier op het forum wel een antwoord kan geven op je vraag.

5 likes

@ivano

The answer my friend, is blowing in the wind…

3 likes

:point_up:️ +1

Hierboven wordt JLC al genoemd. Volgens mij heb ik er ooit een zien liggen in hun winkel in de PC Hooftstraat in Amsterdam. Bijzondere verschijning!

Als je dit ziet begrijp je toch dat er totaal geen ziel in een quarts uitvoering zit!

1 like

Beetje geduld en dan kan je er vast eentje bekijken bij @stefanketelaars

1 like

Aangezien dit mechaniek niet kan denken en/of zelf beslissingen kan nemen, zit ook hierin geen ziel.

Onzin!

De ziel van de ontwikkelaars en makers zit erin.
Als je dat niet begrijpt is iedere euro aan horloges weggegooid geld.

1 like

Oh.

1 like

Ja, echt :grin:

Google translate…

Mee eens! Maar ik doel specifiek op mechanisch vs quarts

Dan ben je er nog niet klaar voor om dit te zien :wink:

geeft nix, iedereen heeft zijn eigen snelheid van ontwikkeling (en plafond)

Dank u wel jullie voor de ondersteuning, inzonderheid aan Maharijn en Drex. Ik ben van mening ook dat de Tourbillon shop in PC Hoofdstraat is de einige die toont openbaare en redelijke duur tourbillons in Adam. Maar wellicht is mijn ervaring hieraan zeer beschermd.

nb.
voor wie vindt interessant ivm mijn fauten:ik kan ook een (bijna) redelijke ned schrijven, maar moet veel tijd besteden om dingen te dubbelchecken. Eigenlijk heb ik een technisch baan in een ned bedrijf, maar ik schrijf over ICT en financieel ondwerpen alleen, zo is makkelijker met hollanders te overleven, en mijn verslagen zijn echt minimaal vanwege de taal uitdaging. Ik zal leren, per slot van rekening Roma was niet gebouwt in een dag.

2 likes

Gaat prima toch?
Ga zo door :+1: