München en Munich Time

In de afgelopen herfstvakantie ben ik naar München geweest, doel: Munich Time :smile:
Was nooit in München geweest, maar is echt een wereldstad. Veel te doen, mooie musea (oa. BMW museum/BMW welt- hier kun je je BMW ophalen…) mooie gebouwen / winkels.
Er zijn ook de nodige horloge merken boutiques. Zo is er o.a. een grote Omega shop, TAg, Chopard, Blancpain, Hublot en Panerai. Verder natuurlijk de bekende juweliers Wempe, Bücherer etc.
Ik ging speciaal voor Munich Time. Een kleinschalige beurs in Hotel Bayerischer Hof *****.
Hier kun je naast de grote jongens als A. Lange en IWC ook met de ‘kleine’ makers over je hobby spreken. En uiteraard de horloges bekijken en aan de pols proberen. Een beetje vergelijkbaar met Maastricht Time, maar dan groter. Om een indruk te geven zal ik wat foto’s posten. Niet allemaal even geweldig van kwaliteit, maar dan hebben jullie een indruk van het aanbod daar…

Panerai boutique

het hotel…

Rainer Nienaber

Damasko, eigen uurwerk…

A. Shorokhoff tribute to Barbara Dennerlein…

dierenriem klokje…

Dornblüth

Hentschel Hamburg

Sinn

de echte toppers, wat mij betreft, volgen in deel 2…
dank voor het kijken !!

11 likes

Prachtige horloges bedank voor het delen

Gr Pieter

Mijn beste,

Een foto-genieke reportage!!
Goed hoor!!
Dank voor het delen. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Leuk!
Nog wat gekocht of alleen maar gekwijld? :slight_smile:

Mooi! :+1:

Die Damasko en de Dornblüth´s! :+1:

Groeten,

Noel.

Weer een reden gevonden om onze buren eens op te zoeken. Bedankt voor de info!

Bedankt , ben benieuwd naar deel 2.

Altijd leuk te zien en om mee te mogen maken. Bedankt! Nu nog deel 2…

Oef ik voel een stedentrip aankomen. Bedankt voor het delen!

Leuke fotorepo! Nog een tip voor de liefhebber: Berlijn
Heb daar mijn ogen uitgekeken, en het glas van Lange. & Sohne ondergekwijld.

Ik overweeg Duitslandtrip rond de kerst. Wat is jouw tip voor in Berlijn? Wil met name kijken naar Breitling, Omega, TAG, Eterna…

iets besteld… binnenkort de plaatjes…

Dan adviseer ik je de Friedrichstraße in berlijn je vind hier:
Omega, Breitling, IWC, Glashutte, Maurice Lacroix, L&S, Tag. Het walhalla voor de horlogeliefhebber.
Daarbij is Berlijn een fantastische levendige stad waar je 's-avonds heerlijk doorheen kunt slenteren, ook is Berlijn erg rijk aan Historie (WW2 , koude oorlog)

Mocht je naar berlijn gaan voel je dan vrij om mij een PB te sturen, heb nog wel wat tips voor je :).
Ooh en reserveer van te voren je kaarten voor Reichstag in de avond, een beter uitzicht ga je niet krijgen …

1 like