Wilde ik zojuist de band van mijn Marinemaster eindelijk eens op lengte maken, ging er van alles mis!
Ik was dus nota bene een gewaarschuwd mens: de pennetjes die uit de schakels gedrukt moeten worden, zitten verankerd in een soort busjes. Mijn vorige MM had die busjes ook… Maar die bleven gewoon zitten als je de pennetjes lostikt. Deze niet… Voordat ik er erg in had, vielen er twee uit. Poef, op het Perzisch tapijt (hier heel belangrijk, want druk patroon…). Die vind ik dus nooit meer. Nog even gedacht aan een magneet, maar ik ga er gemakshalve maar even van uit dat die dingen van RVS oid zijn, dus niet magnetisch…
Stom! In ieder geval Rob meteen een mailtje gestuurd met de vraag of hij iets kan leveren om het weer compleet te maken.
Leermoment: ook al ken je het materiaal waarmee je werkt, houd rekening met verrassingen!
Heb je aan stofzuigen gedacht? Effe een nieuwe zak erin en aan de keukentafel de inhoud checken.
groet,
Niels
thieuster Schreef:
Wilde ik zojuist de band van mijn Marinemaster
eindelijk eens op lengte maken, ging er van alles
mis!
Ik was dus nota bene een gewaarschuwd mens: de
pennetjes die uit de schakels gedrukt moeten
worden, zitten verankerd in een soort busjes. Mijn
vorige MM had die busjes ook… Maar die bleven
gewoon zitten als je de pennetjes lostikt. Deze
niet… Voordat ik er erg in had, vielen er twee
uit. Poef, op het Perzisch tapijt (hier heel
belangrijk, want druk patroon…). Die vind ik dus
nooit meer. Nog even gedacht aan een magneet, maar
ik ga er gemakshalve maar even van uit dat die
dingen van RVS oid zijn, dus niet magnetisch…
Stom! In ieder geval Rob meteen een mailtje
gestuurd met de vraag of hij iets kan leveren om
het weer compleet te maken.
Leermoment: ook al ken je het materiaal waarmee je
werkt, houd rekening met verrassingen!
Stofzuiger is een goede tip maar doe dan in de zuigmond een panty van je vrouw of van jezelf(wat van toepassing is) dan hoef je alleen in de panty te kijken en niet door al je stof heen
EDIT: ik heb er eentje terug. Jongens vanmiddag uit school, dat helpt. Binnen een paar tellen was er eentje boven water (of: uit het tapijt). Nu nog terugklussen in de schakel…
Met een magneet kom je ook een eind. Ik heb zo’n magneetje aan een antenne voor onderdelen los in een motorblok. Heeft al wat spul tussen planken vandaan gehaald. Ik heb nu wit zeil onder mijn werkplek, dat is natuurlijk mog handiger
IK hoop dat ik nog aan je mail toe kom, mijn complete IT was vanaf afgelopen zaterdag kaduuk.
Ben nu bijna weer up and running, was behelpen vanaf de Ipad, zonder voorraadbeheer etc. Alleen een beetje mail. Kon niet eens de website updaten, Joomla werkt niet vanaf een Ipad.