Must de Cartier Tank 590005

Merk en model: Must de Cartier Tank 590005
Diameter: 23x31 geloof ik
Leeftijd: volgens papieren van 1996
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2 jaar terug ong.
Factuur en/of certificaat: alle originele documentatie in het originele hardcover mapje. Zie foto.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Het doosje is afkomstig van een andere must de Cartier Tank uit mijn collectie. Het doosje is origineel Cartier en behorend bij dit model Tank. Omdat het niet origineel mee werd geleverd toen ik het horloge kocht, bied ik het los ter overname aan voor €50 extra.
Verzendkosten of afgehaald: in overleg met voorkeur voor afhalen ivm waarde van het horloge.
Conditie (krassen, werking etc): zo goed als nieuw / NOS. Ik heb al 5 must de Cartier Tanks in mijn eigen collectie gehad en zeker nog 100 exemplaren mogen vasthouden. Dit is met afstand een van de beste qua staat en volledigheid. De kast en zelfs gesp zijn vrijwel krasloos, zie foto’s. Als je de beste Tank op de markt zoekt, dan is dit hem!
Soort uurwerk en kaliber: Cartier Quartz
Vraagprijs: 2700,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Eventueel extra ter overname om de set compleet te maken, zie beschrijving hierboven.

11 likes