Beste horlogevrienden,
Ik ben voornemens deze tank van iemand over te nemen, nu hoop ik dat jullie mij iets meer kunnen vertellen over authenticiteit, bouwjaar, etcetera van dit horloge. Ik hoop dat de bijgevoegde foto’s jullie voldoende informatie/aanknopingspunten geven, anders hoor ik graag of ik meer informatie zal moeten verschaffen.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Gegroet, Max van Gastel
Het is deze, nietwaar:
Klopt, wel via marktplaats gevonden
werd bijna nooit gedragen
Ik vind hem er erg gebruikt uitzien
Het horloge is origineel, maar ‘bijna nooit gedragen’ lijkt me de waarheid wat geweld aan doen. Hoewel ‘bijna nooit’ een rekbaar en vrij in te vullen begrip is natuurlijk.
Bij de vermeil modellen (zilver verguld) komt het zilver op de hoeken er vaak vrij vlot doorheen; daar zou je het goed aan moeten kunnen zien, maar dat is van deze foto’s niet echt te bepalen.
Ik vind € 1.000 best een hoop geld voor dit horloge, maar het is wel een beetje wat ze kosten tegenwoordig. Nog info over wanneer de batterij vervangen is?
Batterij zou zeer recent vervangen zijn, dank voor uw uitgebreide reactie
1000 euro is inderdaad een hoop geld, maar nog relatief laag als je ziet waar vergelijkbare modellen voor weggaan
Het horloge is origineel en 1000 is een prima prijs. Ik heb exact dit model met deze wijzerplaat ooit gehad en toen voor 800 aan een handelaar verkocht. Was wel in veel betere staat.
Wat ben je van plan met de kast te doen? Of ga je hem zo dragen? Hij is op de hoeken doorgesleten en verder flink verkleurd. Niet heel fraai.
Hier mijn huidige exemplaar en hoe de kast eruit hoort te zien.
ik was hem van plan zo te gaan dragen, ben geloof ik niet zo perfectionistisch ;), mag ik vragen voor hoeveel u uw huidige exemplaar heeft gekocht?
Deze is wel aanzienlijk duurder, maar de meer gewildere wijzerplaat, veel betere staat, originele band en gesp, doos en papieren, etc
Een like voor de TS, alleen al om hier in deze categorie eens een echte Cartier te posten voor de verandering!
Eens!