Must haves Vintage vrouwenhorloges

En om een idee te geven hoe smal mijn pols is, dit is een 25mm (ongeveer) Tudor.

3 likes

Ook een hele mooie!

Kwam zulke weleens tegen op mijn zoektocht naar Citizen vintage en heb het een aantal keer gehad dat ik de ā€˜koop nuā€™ knop al bijna had ingedrukt, gelukkig wat beter gekeken en toe kwam ik erachter welke mm ze waren(28-30mm) dus vrouwen horloges :blush:
s-l500 (7)

Dit was een foutje van mijā€¦dacht echt dat hij 36/37 zou zijn maar is 30/32 maar dan wel in mint staatā€¦dat dan weer wel :blush:

En deze met 34mm van een gewaardeerd forumlid overgenomen en die gaat nog netā€¦ :slight_smile:

2 likes

Heb nu een bod geplaatst op deze mooie citizen.
Wat zou jullie richtprijs zijn?

2 likes

Oeiā€¦dat is een mooie! En misschien dat @Abel wat info hier over weet, hij heeft dezelfde 2x of meer :joy:(heren dan)
En hij weet veel over de Citizen vintage duikersā€¦
Succes met bieden, ziet er goed uit!

Heb je misschien ook een foto van de casebac?

Dat is nog een andere foto die ik heb gekregen.

3 likes

Nou Nils, als het nou een mannen versie was dan zou ik zeggen alles onder 200 is mooi boven is veel meer info nodig.

Maar dames? Fair game! Bied wat je zelf denkt dat een mooie prijs is en probeer een bod te doen dat serieus is alles onder 40 is lowball

1 like

Merci!

Hou je op de hoogte.

1 like

Nog een laatste, wat denken jullie hiervan:

Echt of nep?

Zoiets, midsize sub.

4 likes

Voor een dameshorloge een stoer ding. Ik wist niet dat deze Citizen duikers ook als dameshorloge bestonden.

2 likes

Nep, laten liggen!

Ben zelfs een Excalibur dames van 35mm pas tegen gekomenā€¦Bij vintage duikers zijn er volgens mij nog meerā€¦

Jammer dat het geen automaat is, die citizen. Hoort wat mij betreft toch wel bij een duiker

Nog eentje waar ik een (vrij laag) bod heb op gedaan. Vind het ook iets hebben.

1 like

Geen idee of dit wat is, kwam hem net toevallig tegen:
https://antiekzilverhuis.nl/horloges/polshorloges/dames-polshorloge-72-9?gclid=EAIaIQobChMI6tXcsfjY2QIVirftCh0TAwocEAYYASABEgJwi_D_BwE

Omega Constellation, en dan vooral de C shape. Prachtig bij een dame

Mooie vorm maar met (geel) goud heb ik persoonlijk niets.
Ik hoop mijn eerste duiker binnenkort te kopen. En dan sparen voor een iets duurder model.

Ze zijn er ook in staal.