inderdaad, zo’n wijzerplaat met diepte en koolzwart heeft de mijne nu ook (al). Is erg mooi, ik kon bij Jaap toen ook mijn besluit snel nemen
Dat heb ik dan weer niet; veel blijft hangen. Daardoor heb ik intussen een aardige collectie
lukte niet hier: wederhelft sloeg in de stress. Die draagt geen horloge, wil ook niet. Moet je je voorstellen!
Mijn wederhelft draagt ook bijna nooit een horloge, maar de collectie wordt getolereerd. Af en toe wel een kritische noot als ik weer wat rommel koop, maar een beetje remming is ook niet zo verkeerd
het blijft altijd moeilijk om aan anderen uit te leggen dat dit virus weliswaar niet direct besmettelijk hoeft te zijn voor je naaste omgeving, het toch een dingetje is wat niet iedereen snapt: horloges verzamelen. Ze gaan dan dagen in de week en aantallen armen tellen, en daar rolt onvermijdelijk een maximale inspanningslimiet uit, die helaas, wiskundig gezien, nooit naar oneindig gaat. Om het eens bondig te stellen.
Probleem heb ik zelden. Verzamelen zit in de familie, dus (bijna) iedereen begrijpt het. Enige verschil is wat er verzameld wordt
Idem hier. Alleen is mijn collectie in de verste verte niet zo uitgebreid als de jouwe
Overweeg wel eens wat te verkopen, er zit hier en daar best wat overlap in de collectie. Maar ik ben slecht in kiezen, dus uiteindelijk besluit ik toch maar weer niks te verkopen
Nou, zie hier het volgende doorgeflapperde mutatieresultaat: just in. Heel blij mee, en dat voor iemand die (eens) liever monstertjes dan astrotjes had! Geweldig mooi toch?
Gefeliciteerd; veel plezier ermee
Voor zo lang als het duurt